Bugün Exo'nun fanmeetingi vardır.Sen rahat giyinmeyi sevdiğin için sportif giyinmişsindir.
Fanmeetingin olduğu yere taksiyle varmışsındır taksiciye parasını verip arabadan inersin.İçeriye girersin üyeleri görünce elin ayağına dolaşır*iç ses:sakın heyecandan yanlış bir şey yapma (adın).*Herneyse bütün üyelerin imzalarını falan alırsın en son olarak biasın D.O'nun yanına gidersin.D.O senden etkilenmiştir(boşuna Türk kızı değilsin😂😂)D.O'ya albümü uzatırsın o senin albümünü imzaladıktan sonra altına bişeyler yazıyordur(klasik)Tersten gördüğün numaralardır telefon numarası olduğunu düşünürsün.Numarayı yazmayı bitirdikten sonra albümü sana verir ve göz kırpar sen de ona gülümseyip oradan ayrılırsın.Yolda taksi beklemeye başlarsın(fanmeetingin olduğu yerdesin bu arada)O sırada fanmeetingte bitmiştir.Exo üyeleri dışarı çıkıyorlardır arabalarına doğru ilerlerken D.O seni farkeder üyelere bir şeyler diyerek yanına gelir.
D.O:Sen fanmeetingte numaramı verdiğim kızsın
Sen:Evet
D.O:Bizim arabayla bırakalım istersen seni
Sen:Aslında olabilir hava da kararmak üzere size yük olmam değilmi?
D.O:Ne yükü hadi gel araba şurda bu arada adın ne?
Sen:Adım (adın)
D.O:Memnun oldum (adın)
Arabaya binersiniz ve exo üyeleri ile sohbet etmeye başlarsınız.Exo üyeleri seni çok sevmişlerdir(sen zaten seviyosun)Bir anda arabaya siyah giyinimli adamlar biner.(arabayı suho sürüyor bu arada)Hepiniz tırsarsınız(BTS'in yaşadığı kaçırılma şakası gibi oldu😂😂😂)Adamlar sizi bir depoya götürüler.Üyeler korkudan ve titremekten konuşamıyorlardır.Sen en sonunda❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum.😘😘