Merhaba! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
Konumuz korecanlar. Evet hepimiz artık bunlardan bıktık. Ama Wattpad'de o kadar çok korecan var ki kurtulmak da imkansız hâle geldi.
Kore'ye ilginiz olabilir, k-pop dinliyor olabilirsiniz, k-pop'un ne olduğunu bile bilmediğiniz halde adamlara/kızlara aşık olduğunuz için ilgileniyor olabilirsiniz, anlarım.
Ama k-pop idolleri ile ilgili smut hikayeler yazmak? Birilerine 'oppa, unnie' demek?
Küçücüm çocuk gelmiş buraya cinsel içerikli hikayeler kitaplar yazıyor. Ya birine sevginiz neden hep cinsellik içermek zorunda? Normal bir aile bireyini sever gibi sevin, abi, abla, kardeş.. Ne olursa.
Peki oppacılar? Oppacıları millete senpai diyen weeblere benzetiyorum. Onlar kendini Japon, bunlar kendini Koreli sanıyor. Benliğinizi kaybetmeyin, siz Türksünüz. Ya da Kürt, Ermeni, Arap, artık her ne ise. Ama koreli değilsiniz. Hem birilerine 'oppa, unnie' demeniz de sizi şirin değil itici yapıyor.
Bunların yanı sıra, cidden çok sinirimi bozan bir konuya değinmek istiyorum; nickler.
jungkookun_karisi
jungkookun_kasi
jungkookun_gotu
jungkookun_bilmemnesiBu ne?
Hm? Böyle birini görünce reelde bulup evire çevire dövmek istiyorum.
Niye adam akıllı bir nick bulmuyorsunuz ya? jungkookun_p*pisi ne? Bakın cidden yazarken bile kanser oluyorum, böyle profillere denk gelince ne hâle geldiğimi siz düşünün!
Bu arada eleştirdiğim şeyleri yapan profillere rastlarsanız etiketleyin lütfen, belki tartışma falan çıkar.s
Bugünlük bu kadar, hoşçakalın!~
İstek bölümdü~ Phartiphukborlz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THINK
RandomEleştiri kitabıdır. Tepki verebilirsiniz. Fakat yorumlarda ve özelden tepkisini küfürle belirtenler engellenecektir. Mantıklı yorum yapmayacaksanız, yorum yapmayın.