THINK - ÇİZİM +

187 20 132
                                    

Merhaba! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Bugünki konumuz, çizim kitabı çıkarıp iltifat almak için kendine hakaret eden varlıklar. Daha sonrasında başka şeyler de eleştireceğim.

Çizimlerin güzel olmayabilir, kendini geliştirmeye çalışıyor olabilirsin. Ben sana mükemmel çiz demiyorum, kimse mükemmel olmak zorunda değil.

Ama çizimlerin güzel değilse ve sen de bunu biliyorsan neden çizim kitabı yazıyorsun?

Veya çizimlerinin güzel olduğunu bildiğin halde neden 'Bilyrm b*k gibi old :3' yapıyorsun? Neden?

Evet b*k gibi oldu.

Şimdi sil şu aptal bölümü.

Cidden insanların sırf övgü almak için kendilerine veya çizimlerine hakaret etmeleri çok sinir bozucu geliyor. Çizimi yapmış, beğenmiş ve çizim kitabı çıkarmış ama insanlar sırf güzel desin diye 'Gözlerinizi knatmk istemezdim.s.s..s.s.' ...

...

Tch.. Lütfen bunu yapan arkadaşınızsa bile şuraya etiketleyin ki yapmasın!

Madem çizimin b*k gibi, madem gözlerimizi kanatmak istemiyorsun, madem çirkin, neden bize bunu yapıyorsun?

Böyle bir kitap bulmak için can atıyorum şu an.

Zaten bunu yapanlar hepsi synı düşüncede. 'Kndi resmime çrkin dyeyim de hrkez çok gzlll dsin'.

Bu konu açıkçası çok sinirimi bozuyordu ama hiç eleştiri kitabımda yer vereceğimi düşünmemiştim. Konu ve aşırı haklı olduğu için MissOrianna 'ya teşekkür ederim, diğer konuya geçiyorum!

—————————————

Grup kitapları.. Bir grup kitabı gördüm, kitabın gördüğüm bölümünde,

'Burası polyannacılık oynayanların yeri değil
Kalbi kırık kahramanların yeri
Bu yüzden fazla sevgi gösterisi beklemeyin
veya izinsiz yorum yaparken sizi hoş karşılamamızı ummayın.'

Yazıyordu. Gerçekten çok fazla güldüm, hatta burayı randomla doldururdum da, ciddiyetimi kaybetmeyeyim diye yapmıyorum.

İzinsiz yorum? Başka? Yorum yaparken izin mi alacağız sanıyorsunuz? Eşfkslflskdksk-tamam.

Zaten ilk üç cümle gerçekten aşırı ergen işi. Poyannacılık? Kalbi kırık kahramanlar? Ya neyin kafasını yaşıyorsunuz siz ya? Aeşrödşd
Fazla sevgi gösterisiymiş.s

Bu saçma kitapta gerçekten acayip saçma bir tartışma oldu, inde bulundum. Pişman mıyım? Yarı evet yarı hayır. Evet çünkü zamanımı boşa harcadım, hayır çünkü güldüm.

Kitap üyeleri mi daha saçma kitap mı bilemiyorum, ama, hiçbiri 7-8 yaşında ergen ruhlu veletlerden başka bir şey değil. Buraya çok şey yazmak isterdim ama şarj %3, yani diğer konuya geçeceğim.

Hmm.. Kitabın adını yazsam mı bilemedim ama isterseniz gidip, bakıp gülebilirsiniz. Adı RoSe.

——————————————

Şimdi değineceğim konu, kendini güzel sanan, öyleyse bile güzel olmak marifetmiş gibi davrananlar.

Küçük beyinli bir arkadaşla tartışmamızda -sanalda- bana ne dedi biliyor musunuz?

'Beni kıskanıyorsun en azından ben güzelim~'

RÖXLKFLLSXISF-Öhm. Tamam.

Ya sen güzel olsan olmasan, bana ne? Ne yapayım ben seni? Seni kıskanmam için sebep yok. Rşxıskfkf
Ve sen güzel misin?
Bunu bana söyleyen kız profil resmini sürekli reel yapıyordu, pp'de her seferinde farklı bir kız vardı. Cdşckdmfdc

Bu kişi neden konunun dış görünüşle alakası olmadığı hâlde konuyu güzelliğine attığını biliyor musunuz peki?

Ben biliyorum.

Çünkü sahip olduğu tek şey bu.

Beynini düzgün kullanamıyor, hiçbir işe yaramıyor, kendini ifade etmeyi ve konuşmayı bilmiyor. Bu yüzden konuyu değiştirip güzelliğinden bahsediyor. Sanki doğmadan önce güzel olmayı o seçti de marifetmiş gibi bahsediyor.

'Sen çirkinsin şimdi kes'

Ya, insanları güzel ve çirkin olarak ayırmak ne kadar doğru? Bu sizin elinizde olan bir şey değil, ne hakla dalga geçebiliyorsunuz? Biz sizin beyin kıtlığınızla dalga geçiyor muyuz?

Hayır.

O zaman siz de geçmeyeceksiniz. :}

Neyse, kendinize iyi bakın!~

THINKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin