[4.Bölüm] Tatlı Son

80 8 0
                                    

SAAT 21.50

(Paltolu adam yine aynı şekilde dilenciye çeyreklik bırakır ve kafeye doğru girer. Laura elinde tabaklar ile adamın girişini seyreder. O sırada erkek garson gülümser ve elindeki tabakları alır. Lauraya mikrofonu uzatır.)

(Kafede ki bütün ışıklar kapanır. Sadece o Paltolu adamın masasında ki ışık hariç.)

(Paltolu adamın dikkatini çekmiştir. Laura ise önlüğünü çıkarır.. Bu sefer hem beden dilini kullanır hem de şarkıyı söyler.)

(Odayı aydınlatıyorsun. Ve bunu bilmiyorsun bile.. Yapabileceğim tek şey.. Seni yalnız bırakmak. Ama bana çiçek almana gerek yok. Çok endişeleniyorsun. Beni gördüğünü bilmek yeter bana. Mutfakta dans edebiliriz. Mumlar çok para tutmaz. Bana süt halkasından bile yüzük yapabilirsin. Paramız bitince belki dururuz. Kim ister çikolatayı... şampanyayı ve benzerini. Beni sevdiğini bilmek yeter bana.)

(Herkes alkışlar. Paltolu adam ise beden dili ile Laurayı yanına çağırır. Ve konuşmaya başlarlar.)

Hayatta bazı şeyler çok değerlidir. 

Karşınızdaki insanın sizin içinizi görebilmesi...

...Kalbinizi dinleyebilmesi gibi...

Her gün binlerce aşk hikayesi bir yerlerde yaşanmayı bekler.

Kader... Tesadüf... Kim bilir?

Bu sadece bir tanesi...

(Dilenci adam gülümseyerek kafenin camından içeri bakar. Ve uzaklaşır...)





MENÜDE AŞK VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin