Artık hazırlıklara başlamıştık vampirlere karşı koyacak her şeyi almıştık ilk güvenli bi sınır yaptık sonra vampirleri öldürecek onlara zarar verecek her şeyi hazırladık tahta kazık parlak lamba elimizde ne varsa vampir sevgilimle çok güzel vakitler geçiriyorduk.
Akşam olmuştu her akşam vampirler geliyo sınırı yok etmeye çalışıyorlardı bu gün parçalamayı başardılar.
--arkadaşlar korkmayın onlara karşı savunma be saldırı yapmalıyız
Saldırdık ve o günlük kurtarmıştık ama her geçen gün dahada güçsüzleşiyorduk onlarda hızlıca çoğalıyorlardı.
Sayımız gittikçe azalmıştı çok kritik bi andaydık gözlerimize uyku girmiyordu o sabah yanımızdan bi araba geçti bizi yanına almadı bizde onu öldürmek zorunda kaldık ve sonra onu gömdük o gün şanslı günümüzdeyk zaten silahlarımızdaki cephanemiz tükenmek üzerindeydi.
Bindik bastık gaza ilk geldiğimiz gece bi ev görmüştük yardım etmişti içindeki bi kadın yaralı arkadaşımıza o kadın lânetlemiş onu her geçen gün çirkin bi yaratığa benzemeye başlamıştı.
Ona karşı napacağımızı bilmiyorduk.tam evrimi tamamlarken yarası aklımıza geldi yara kapanmıştı
Biz yarayı bıçakla ne kadar istemeseler deldik ve orda bulduğumuz küçük bi organ gibi bişeyi aldık ama artık çok geçti. Evrimi çoktan geçirmişti bize saldırmadan en doğru yol kafasını kesip öldürmekti.
Öldürdük içimiz açıyordum gece olmadan arabaya binip yola çıktık seviniyoduk artık burdan çıkılmaz diye akşam oldu biz o ormanda hala yoldaydık vampirlerin bizi hızlıca takip ettiğini farkettik biri arabanın üstüne zıpladı ve deldi bize saldırdı öldürdük onu. Yola devam ettik ve benzinimiz bitmek üzeriydi.
Gittik gittik gittik ve bitti ve vampirler üstümüze saldırmaya başlamıştı savaştık savaştık artık dayanamıyorduk oysaymış evmize çok yaklaşmıştık şehre girmiştik şehirdeki bütün insanlara saldırmaya başladılar
Bizi korumak için vampir kız arkadaşım onlarla savaşmayı göze aldı o savaşırken biz kaçtık eve girerken kız arkadaşımın bağırdığını duydum o artık ölmüştü. Çok üzülmüştüm içeri girdim hemen ailemi öptüm bütün camları kapıları kapattık nedense vampirler beni takip ediyordu beni tam bulacaklardı güneş çıktı ve kurtulmuştuk ama dışarı bidaha çıkamayacaktım tabi olanlara ailem hiç inanmadı bakalım ileride noulucaktı artık vampirlere zarar verecek Herşeyi araştırıp bulmuştum şehirdeki en büyük Vampir avcısı olma şansım bile var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirlerden kaçış
VampireKuzeni ve iki arkadaşıyla yaz tatili için tutukları villada vampir saldırısına uğradılar