Uykusuz geceler

16 2 1
                                    

Evde ilk gününü mışıl mışıl geçirmişti ama ikinci gün bi karar verdi vampirler için bidaha dışarı çıkmıcaktı yoksa vampirler onu öldürecekti.

Evde canı çok sıkılıyordu sıkıldığı için vampirlere karşı silahlar hazırlıyordu dışarıda ise vampirler onu bulmak için ber gece şehre saldırı düzenliyordu beni bulmalarına çok az kalmıştı.

Ben hemen beni bulurlar diye özel bi sığınak yaptım ilk önce bu silahları hazırlarken bu sığınağı yaparken çok heyecanlıyım bi yandanda o tatile hiç gitmemeyi umuyordum ama iş işten geçmişti.

Artık iki seçeneğim vardı ve kafam çok karışıktı ya saklamıcaktım ya şehrim için savaşıcaktım dediğim gibi kafam çok karışıktı ne yapacağımı bilemedim saklandım

Sonraki gün beni gördüler ve takip ettiler kurtuluşum zordu artık bidaha kaçamıyacaktım evimi bulmuşlarsa artık kökümü izleyebiliyorlardı

Sığınaktaydım aslında savaşmayı tercih ederim ama sığınakta kalıp silahlarımı geliştirecekten yeni güneş ışığına yakın göz yakan bi alet bulmuştum sadece çalıştırması kalmıştı.

Geliştirdim çalıştım,çalıştım,çalıştım ve sonunda bitirdim ve 20 kişi olmak üzeri arkadaşlarımı çağırdım arkadaşlarımın birisi akşama doğru geldi bizim eve vampirler bizim eve girdiğini görünce takip etmiş ve sığınağı keşfetmişlerdi artık daha büyük bi tehlike altındaydık.

Herkezi zırhlandırdım ve silahlandım artık onlarda savaşa hazırdı. Gece olmaya başladı vampirler sığına saldırıya geçtiklarınde onlara karşı hücüm yaptık!... 8 hafta geçti hala savaşıyoruz tükenmediler biz daha teme inmek istedik ve onların merkezine saldırı yaptık vampirlerin en bilgesi bizim dilimizi biliyordu.o birden savaşı durdurdu ben o anı fırsat bilip benimle neden savaştıklarını sordum ve bi anlaşma yapmıştık savaş sona ermişti ama ben bundan pek emin değildim ginede silahları geliştirmeye devam ettim....

Arkadaşlar ben yeni yazarım fikirlerini yoruma yazın noulur eleştirin öğretin bende kendimi yazma konusunda geliştireyim.

Vampirlerden kaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin