Back To You

125 10 0
                                    

"Selam... Ben Selena. Selena Gomez. Dünyaca ünlü şarkıcı ve oyuncu. Bu, benim karmakarışık aşk hikayem. Aslında... Aslında daha nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Çünkü her şey... Sanki bir saniyede olup bitmiş gibi. Normal bir hayatım vardı benim... Kankalarım ve hayranlarımla dolu, huzurlu bir yaşamım. Ama o, hayatıma girdikten sonra herşey... Herşey değişti. Artık o eski yaşamıma geri dönemeyeceğimi biliyorum. Biliyorum, ama hâlâ Tanrı'ya her gece yatmadan önce dua ediyorum. Sabah uyandığımda, hiçbir şey olmamış gibi kalkmak istiyorum. Sanki o beni hiç tanımamış gibi. Sanki ben onu hiç görmemişim gibi. Aramızda hiçbir şey yaşanmamış gibi... Benim onu sadece bir şarkıcı olarak tanıdığım gibi. Gönlümü ona kaptırmamışım, o da benim hayatımı alt üst etmemiş gibi... Onun için boşuna gözyaşı dökmemişim gibi. Artık gülümsememde bir burukluk yokmuş gibi... Eskisi gibi sebepsiz yere gözünden yaş gelmeyen, hayat dolu bir parti kızı olmak istiyorum. Senin için boşuna o kadar emek verdiğim, hayatımın en güzel yıllarını bana geri ver..."

(Yeni bir hikayeye başladım. Yalnız bu bölüm gerçekten çok güzel oldu. Ben yazar mı olsam acaba? :) Umarım hikayem okunur. Lütfen oylayın ve görüşlerinizi ve isteklerinizi yorum olarak yazın. Görüş ve istekleriniz benim için çok önemli. Bu sayede eksiklerimi görebilirim. Hepinizi kocaman öptüm. Bir dahaki bölüme kadar görüşürüz.) ❤❤❤



Back To You | Bir Aşk Hikayesi (Jelena) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin