(Texting)
Anonim: Seni seviyorum.
(Görüldü.)Anonim: İlk görüşte aşka inanmazdım ama ben sana ilk görüşte aşık oldum.
(Görüldü.)Anonim: Görüldü atıp atıp durma.
Anonim: Sen beni reddetsen bile ben seni seveceğim. Seni istiyorum. Ne olur bir şeyler yaz.Selena: Ne yazayım? Hem kimsin sen? Benim numaramı nerden buldun?
Anonim: Benim kim olduğumu çok iyi biliyorsun.
Anonim: Seni seviyorum, gerçekten.
Selena: Ya, kimsin sen?
Anonim: J.B.
Selena: Hey, cevap ver!
(Anonim 1 dakika önce aktifti.)
Bu... bu kimdi? J.B.? ???
Yoksa bu... o muydu? Hayır, değildi ya. Sevgilisi var onun. Hem o olsa nerden alacaktı numaramı? Saçmalıyordum.
* Justin'den *
Kim olduğumu anlamadı. Belki de anlamıştır.
Numarasını nerden mi bulmuştum?
Aktif değildi. "Yazıyor..." olduğumu görmeyecekti. Bu yüzden bir mesaj yazacaktım. Ama göndermekle göndermemek arasımda kararsızdım. İyi ki aktif değildi, o zaman "Ne yazıyorsun?" diyebilirdi.
Justin: Sinemada film arasında Hailey'le beraber lavaboya gittiğinizde telefonunu aldım. Tel. no'nu kendi tel. ime kaydettim. Kim olduğumu anlamışsındır.
"Send" tuşuna basamadım. Mesajı sildim.
İnsanlar beni "çapkın" olarak tanımlıyordu. Evet, öyleydim. Hailey ile de bir gece klubünde tanışmıştım. Ama O'na... çapkınlık değildi bu. Ben onu seviyordum.
Hailey'i aradım.
"Hailey, konuşmamız gerekiyor."
"Tamam aşkım, nerde buluşalım?"
"Evde."
"Tamam."
***
"Justin?"
"Burdayım."
"Bak, Hailey... bunu nasıl söylesem, bilmiyorum ama... bu ilişki bitti."
"Justin, bugün hiç mood'umda değilim, böyle şakalar kaldıramam."
"Şaka değil."
"Üff ya.."
"Hailey! Şaka değil! Ben başkasını seviyorum! Ve sakın "Kim?" diye sorma, seni hiç ama hiç ilgilendirmiyor!"
Kapıyı çarparak çıktım.
Üzülmüştüm, çünkü çok sert bağırmıştım ama Hailey'in şımarıklıklarına katlanamazdım.
Şimdi yapılacak tek şey Selena'yla randevu ayarlamaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back To You | Bir Aşk Hikayesi (Jelena) (Ara Verildi)
FanfictionKarmakarışık bir aşk hikayesi...