7. rèsz

2.2K 76 13
                                    

Sajnálom hogy ennyi idő kellett ahoz hogy ezt a részt kihozzam, de a suli "fontosabb" volt mint ez.
DE. Mivel itt a nyár és tanulni nagyon már nem kell, ezért több rész lesz. VISZONT. Azt szeretném ha leírnátok kommenbe, hogy mit látnátok szívesen a folytatásba mert az ihlet nem nagyon akar jönni.😂 Szóval jah ennyi amit így a hegyidumámba akartam írni😂jó olvasást drágák pusszancs😘😘

________________________________

A fotózás után megbeszélésre mentünk. Mondták, hogy részt kell vennünk egy modellkedésben. Természetesen Celvin Klein ruhákban. Elmondták az időpontot ami holnapra esett. Mondhatom jókor szólnak. Jóhogy nem holnap közlik, hogy "figyu má' ma kéne menni egy modellkedésre."
Imádom ezt a céget, de ez néha idegesítő. Jah az meg a másik fele, hogy reggel 8ra már itt kell lenni. Szóval már 5re be kell állítanom az ébresztőmet. Szuper. Érzitek a szarkazmust?
Este 6kor elküldtek minket azzal, hogy "pihenjétek ki magatokat, ne legyetek fennt este 10ig mert nem tudtok felkelni." Komolyan úgy érzem magam mit ha bölcsibe lennék.
Nah mindegy.
Haza értem csináltam magamnak jó meleg teát és felmentem a szobámba.
Amíg megittam a teát, addig megnéztem a közősségiket. Egyre több követőm van.
Elfogyott a teám szóval elmentem aludni.

MÁSNAP REGGEL 4:37-KOR

Nem hittem volna, hogy ilyen korán felkelek. Kikászálódtam az ágyamból és úgy ahogy voltam lementem kávézni. Meglepetésemre lent volt a bátyám.

-Hali Jas.(ejtsd: dzséz)

-Csá Mad.(ejtsd: med)

-Mizu tesó? Hogyhogy ilyen korán fennt vagy?

-Hát meglettem hívva a modellkedésre. Megnézem a hugicám.

-Nem is mondtad-nevettem el magam.

-Nem kérdezted-kacsintott.

-Szupi. Ezt nekem csináltad?-mutattam az asztalon lévő kávéra.

-Igen. Mert nem gondoltam, hogy ilyen korán felkelsz.

-Hidd el én se gondoltam.

-Na idd meg aztán mennj készülődni.

-Okés apa.-nevetve ittuk meg a kávénkat. Ilyen is rég volt már.

Megittam a kávém elnentem készülődni.
Még csak 5:18 volt ezért elmentem fürödni.
Amikor kijöttem a fürdőből teljesen szárazon (még a hajamat is megszárítottam) akkor még csak 6:26 volt.
Bőven van még időm. Fogat mostam meg kiválasztottam a ruhámat amiben majd megfogok jelenni a partyn.

 Fogat mostam meg kiválasztottam a ruhámat amiben majd megfogok jelenni a partyn

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sminkeltem. De lehet azt majd leszedik. Nah mindegy azért kisminkeltem magam mert ne anélkül jelenjek már meg.

Amikor kész lettem már 7:13 volt ezért elindultam a helyre ahol megrendezik ezt a partyt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Amikor kész lettem már 7:13 volt ezért elindultam a helyre ahol megrendezik ezt a partyt. Csörgött a telefonom.
Jakob volt.

📞Szia szivem.
Szia életem.
📞Figyu. Feltudsz venni? Itt vagyok a házunk előtt.
Persze de leteszlek mert itt vagyok.-húztam le az ablakot.
Amikor beszált megcsókolt.

-Jajj de cuki vaagy!! De induljunk-nevettem el magam.

-Oké.
Amikor oda értünk az ügynökség tagjai már ott voltak.

Folytatás nem sokára....

Költözés, Szerelem, CsalódásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora