10. rész

337 17 5
                                    

SZIASZTOK DRÁGÁK! TUDOM, NAGYON RÉG VOLT RÉSZ.😞 SAJNÁLOM! DE NEM VOLT ÖTLETEM! VISZONT MOST ITT VAGYOK! JÓ OLVASÁST!PUSZA!!😘❤️


Mióta eldöntöttük Jasonnel, hogy amint van időnk, meglátogatjuk az ősöket, eltelt 4 HÓNAP!!!
De most legalább van időnk, szóval most nagy pakolásokban vagyok. Szerintem 2 bőrönd elég lesz 1 hétre.

Holnap indulunk. Már várom. Végre kiszabadulok innen egy kicsit. Szerintem én maximum 3 napot maradok, mert melozni kell.

MÁSNAP REGGEL 6:00 ÓRA

Most indulunk a reptérre. Jézusom, már nagyon izgulok.

DÉLUTÁN 13:00 ÓRA

Megérkeztünk végre. Benyitottam a lakásba. Anyáék ott ültek a kanapén.
Ahogy beléptem a nappaliba, egyböl Sereniti jött hozzám és a nyakamba ugrott. Anyáék ránk néztek és kitágult szemekkel bámultak.

-Sziasztok!-köszöntem elősször én.

-Sziasztok!-köszönt Jason is.

-Hát... Helo!-köszöntek. Lehet kicsit meglepődtek. Na nem baj.-Csak hogy haza jöttél kisasszony!

-Bocsi anya.Muszáj volt elmennem a bátyámhoz. Rosszul esett, hogy titkoltátok előlem.-nem akartam lecseszni őket. Tényleg rosszul esett.

-Nem baj kicsim. Mostmár itthon vagy. Maradsz vagy mész vissza?-kérdezte apu.

-Megyek vissza apu. Neharagudj. Jobban érzem magam ott, hiszen ott a testvérem, ott az életem.

-Semmi baj, csak azért majd gyere haza néha.-megsajnáltam őket, hiszen mégis csak két gyerek kirepült a családi fészekből.
Maradtunk beszélgetni még, aztán mentünk aludni, mert az utazásban elfáradtunk mind a ketten.

Másnap reggel kipihenten keltem.
Lementem és láttam, hogy anya már a reggelit teszi az asztalra és a kivételemmel már mindenki lent volt az asztalnál.

-Jóreggelt.-köszöntem.

-Jóreggelt szívem, gyere kész a reggeli. Rántottát csináltam.

-Megyek már.-megreggeliztünk és már készültünk is a bátyámmal a haza útra, hiszen csak 1 napra tudtam maradni, mert hívtak, hogy vissza kéne mennünk egy fotózásra.

Összekészültünk, elköszöntünk és már mentünk is a reptérre.
Jó pár óra elteltével fáradtan nyitottam be a házba.
Ki sem pakoltam csak elmentem fürdeni és már aludtam is, mert másnap korán be kell érnem a céghez.

Folyt köv...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 24, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Költözés, Szerelem, CsalódásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora