Ένα κατεστραμμένο πάρτυ γενεθλίων/Jung Hoseok

125 6 4
                                    

Είχα τελειώσει πλέον την κουραστική μέρα στην δουλειά και ήμουν πλέον ελεύθερη να φύγω.Μπορεί σήμερα η μέρα να ήταν κουραστική και γεμάτη στρες,αλλά αυτό δεν είχε επιρροή στην καλή μου διάθεση.Το αγόρι μου είχε γενέθλια σήμερα και ήθελα να του κάνω έκπληξη.Ήταν όλα έτοιμα,η τούρτα,το δώρο μου και ακόμη η άφιξη μου στο σπίτι του.Θα πήγαινα πιο νωρίς για να ετοιμάσω την διακόσμηση,το μόνο που είχε απομείνει.Περπάτησα με γρήγορο βήμα και έφτασα στο σπίτι του.Αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο τον κολλητό μου,τον Hoseok,ο οποίος τρελαίνεται για τέτοια πράγματα,παρόλο που δεν χωνεύει το αγόρι μου,ποτέ δεν έμαθα γιατί.
Y/n:Hoseok;;
Hk:Γειά Y/n!! Συνέβη κάτι;;
Y/n:Ναι,θα ήθελα να με βοηθήσεις με την διακόσμηση του σπιτιού του αγοριού μου,σου είπα ότι έχει γενέθλια σήμερα..
Hk:Αααα..Ναι..Μπορεί να μην του αξίζει,αλλά θα σε βοηθήσω και θα το κάνω μόνο για εσένα,όχι γι'αυτόν.
Y/n:Σε ευχαριστώ Hoseok,δεν έχω λόγια..
Hk:Να περάσω τώρα;
Y/n:Ναι,θα σε περιμένω απ'έξω.
Hk:Okay,τα λέμε σε λίγο.
Και τερματίστηκε η κλήση.
Περίμενα τον Hoseok,ενώ καθόμουν στο πρώτο σκαλοπάτι του σπιτιού.Ήμουν πολλή χαρούμενη.
Hk:Άργησα;; Δεν άργησα!
Είπε και με έκανε να γελάσω.
Y/n:Φυσικά και όχι! Άντε ξεκινάμε;
Hk:Φυσικά πριγκίπισσα μου..
Είπε και μου φίλησε το χέρι,ενώ με έκανε να γελάσω με την αφέλεια του.
Μπήκαμε μέσα στο σπίτι.
Y/n:Πηγαίνω πάνω να πάρω τα μπαλόνια κ.λπ.,περίμενε με εδώ.
Hk:Όπως διατάξατε!
Είπε και έκανε σαν τον στρατιώτη.
Του χαμογέλασα και άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες.Όσο ανέβαινα τις σκάλες,άκουγα κάποιους θορύβους,οι οποίοι δεν μου άρεσαν καθόλου και με έκαναν να ανατριχιάσω.Προέρχονταν από την κρεβατοκάμαρα.

”Πώς μπόρεσε να μου το κάνει αυτό,δεν μπορεί“,σκέφτηκα και πλέον δεν ένιωθα τίποτα.

Η καρδιά μου χτυπούσε από την αγωνία και οι ήχοι από το δωμάτιο άρχισαν να γίνονται ακόμα μεγαλύτεροι.Βρήκα το κουράγιο και άνοιξα την πόρτα.
Το αγόρι μου,στο κρεβάτι,με μία άλλη κοπέλα.

Y/n:Πώς μπόρεσες να μου το κάνεις αυτό..
Είπα τραυλίζοντας και τα δάκρυα μου ήταν έτοιμα να απελευθερωθούν,ενώ τα συγκρατούσα.
H/n: Y/n να σου εξηγήσω!!
Ύ/n:ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΉΣΕΙΣ;; ΆΧΡΗΣΤΟ ΠΛΆΣΜΑ!! ΨΥΧΉ ΜΈΣΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ;; ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΏ,ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΉΣΕΙΣ ΠΟΤΈ,ΤΕΛΙΚΆ ΕΊΧΕ ΔΊΚΙΟ Ο HOSEOK,ΉΜΟΥΝ Η ΗΛΊΘΙΑ ΤΗΣ ΥΠΌΘΕΣΗΣ!!

Φώναξα και κατέβηκα τις σκάλες,ενώ έκλαιγα.

Hk:Y/n τι συνέβη;;
Y/n:Hoseok,είχες δίκιο!

Είπα,ενώ έκλαιγα πιο δυνατά.

Βγήκαμε από το σπίτι και φύγαμε από εκεί.Καθώς περπατούσαμε,με αγκάλιαζε και μου χάιδευε τα μαλλιά.

Hk:Δεν αξίζει τα δάκρυα σου,σε παρακαλώ μην κλαις

Φτάσαμε στο σπίτι μου και με άφησε εκεί.

Hk:Είσαι σίγουρη ότι δεν θες να μείνω μαζί σου;
Y/n:Ναι Hoseok,δεν χρειάζεται να σε βαραίνω με τα προβλήματα μου.
Hk:Μην το ξαναπείς ποτέ αυτό,με ακούς;; ΠΟΤΈ!

Είπε και με αγκάλιασε σφιχτά,ενώ ανταπέδωσα την αγκαλιά.
Πέρασε πολύς καιρός από το συμβάν.Το πρώην-αγόρι μου με είχε εντελώς γραμμένη και εγώ από την στεναχώρια μου,δεν είχα βγει καθόλου από το σπίτι και δεν μιλούσα σε κανέναν.
Μία μέρα,άκουσα το κουδούνι του σπιτιού.
Κατέβηκα κάτω,χωρίς να δώσω απάντηση.Ήταν ο Hoseok.

Hk:Y/n,το ξέρω ότι είσαι μέσα.Γιατί δεν απαντάς στα τηλεφωνήματα μου;;Γιατί κάθεσαι και στεναχωριέσαι για κάποιον ο οποίος δεν σου αξίζει;;
Y/n:Εσύ γιατί ασχολήσε μαζί μου ρε γαμώτο;; Άφησε με ήσυχη.Είσαι η μαμά μου μήπως και δεν το ξέρω;
Είπα με νεύρα.Το μετάνιωσα.Δεν ήθελα ποτέ να μιλήσω έτσι.Όσο μάλλον σε αυτόν.
Hk: Επειδή σ'αγαπώ και πάντοτε το έκανα.Ζήλευα που ήσουν μακριά από την αγκαλιά μου.Δεν το άντεχα αυτό.Ήθελα να είσαι ευτυχισμένη,ακόμη και αν δεν με αγαπούσες.Αλλά πάντοτε είχα κακό προαίσθημα γι'αυτόν..

Επικράτησε μία αιώνια σιγή.Δεν μου άρεσε καθόλου.Με έκανε να νιώσω άβολα.Αυτό που με έκανε να νιώσω πιο άβολα ήταν αυτά που άκουγα από τον κολλητό μου.Γιατί έκανε την καρδιά μου να χτυπά με πιο γρήγορους χτύπους; Γιατί θέλω να το σφίξω στην αγκαλιά μου;
Hk:Το ξέρω ότι δεν νιώθεις το ίδιο για εμένα,αλλά θέλω να ξέρω ότι είσαι καλά,νοιάζομαι για εσένα.Δεν το καταλαβαίνεις;

Άνοιξα την πόρτα.Με κοίταξε με το αστραφτερό του χαμόγελο.Πόσο το αγαπούσα αυτό το χαμόγελο.Του επιτέθηκα με μία σφιχτή αγκαλιά.

Y/n:Και εγώ σ'αγαπώ..

Είπα ψιθυριστά,αλλά το άκουσε.
Τα πρόσωπα μας βρίσκονταν πολύ κοντά,σε απόσταση αναπνοής.Ώσπου μηδένισε αυτή την απόσταση.Με φίλησε απαλά και το φιλί έκρυβε αμοιβαία συναισθήματα.

Hk:Με κάνεις τόσο χαρούμενο..

~NickyLovesTae

Bangtan Boys Imagines Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz