Kelimeler Anlamsız Kalıyor Düğümleniyor Boğazıma. Hiç Birşey Diyemiyorum. Susuyorum İçimde Kalıyor , Canımı Yakıyor Söylemek İstediklerim Ama Ben Mecburen Susuyorum. Sonra Bir Sigara Daha Yakıyorum , Birtane Daha Birtane Daha Derken Bir Bakıyorum Ki Sabah Olmuş. Kül Tablasına Bakıyorum Da Dillere Destan Aşktan Geriye Kalan 3-5 İzmarit Var.. Aynanın Karşısına Gectigimde Aglamaktan Göz Altları Morarmıs Bir Cift Göz Görüyorum. Sonra Gene Başlıyorum Ağlamaya. En Kötüsü De Ne Biliyormusun ?
Dışarı Çıktığımda Hergün Söylediğim Yalanı Devam Ettiriyorum. Ben İYİYİM Diyorum.. Ve Sen , Sağdan Soldan Duyma Bilgilerle Beni İyi Zannediyorsun. Bilmiyorsun Yokluğun Da Ki Halimi , Bilmiyorsun Neler Cektigimi..
Her Geçen Gün Birazdaha Agırıyor Saclarım , Birer Birer Beyazlıyor , Her Geçen Gün Biraz Daha Yaşlanıyorum , Her Gün Bir Adım Daha Yaklaşıyorum Ölüme. Habersizce , İsteksizce Bir Adım Daha Atıyorum Ecele. Her Sabah Ayıldıgımda Bir Sevinçle Açıyorum Gözlerimi , Belki Evdesindir Diye Bir Hevesle Kalkıp Sana Sesleniyorum ;
" Ela Gözlüm Günaydın , Nerdesin ? " Diyorum.
Ama Sen 11 Ay ' Dır Olmadığın Gibi Bu Sabahta Yoksun. Aynanın Yanından Geçerken Geceden Kalma Bir Beden Canlanıyor Aynada. Sen Varken Kendime Özenle Bakan Bu Bedenin Şimdi Saçı Sakalı Birbirine Girmiş , Sen Varken Sen Kokan Üstüm Başım Artık Sigara Dumanı Ve Gözyaşı Kokuyor. Kahve Kahve Parlayan O Göz Bebeklerimin Altını Artık Mor Bir Çember Sarmış. Görsen Tanırmısın Acaba ?
Sen Her Zaman Dalgındın , Kolay Kolay Farketmezdin Olanı Biteni , Yanından Geçip Gideni.
Bu Yazdıklarıma Rastlarsan Olurda Merak Edip Okursan Dalgınlığına Vur ALDIRMA.
İnşallah Yıllar Geçse Bile Adımı Hatırlaman Umuduyla Bugün De ;
ELVEDA.
#MelihcanSünger