Arkadaşlar bu hikaye için düşüncelerinizi çok merak ediyorum.Hatalarım olabilir lütfen söyleyin ve baya bir küfür içeriyor .Ona göre yani.İYİ OKUMALAR :))
Oha lan taş,kaya,meteor.Bir de bizdeki tipe bak aynada beni görseniz cadı zanneder kaçarsınız lan.Nese moral bozmak yok.Onu ilk gördüğümde böyle düşünüyordum taki beyaz atlımın bir öküzcük olduğunu öğrenene dek.
Kalbimde bitmek bilmeyen bir heyecan vardı.Tabi insan sevdiği çocukla tatile çıkarsa böyle olur.Lan onu kaparlar orda ,yerler,bitirirler bana bırakmazzlarr .İçimde böyle endişelerde yok değildi hani.Annelerim yakın arkadaş olduklarından öküzcüğümü sık görebiliyordum.Açık kahverengi gözleri ,kumral saçları ve şaheser bir yüzü vardı.Ve bir insanın bünyesine zarardı.Benim tipimse Allah düşmanımın başına vermesin.Evet ,o şekil.Beni gördüğünüzde kaçın lann.Nese şaka yapmıştım alınırım ben siz kaçarsanız.O kadarda çirkin sayılmam sadece güzel sayılmam işte .Yüz hatlarım bozuk abi napayım?
Aynada kendime bakarken annemin kızgın sesi duyuldu
-Hadi in aşağı.Geç kalacağız yoksa!
-Tamm diye öğürerek bağırdığımda odama son kez baktım.Hayır.Özlemeyecektim.Çok pisim biliyorum.Ama lütfen bu konuyu sonra konuşalım anne terliği yemek istemem .Kendimi arabaya attığımda babam
-Nerde kaldın kızım?dedi yumuşak sesiyle.Yanağına sulusundan bir öpücük kondurdum.
-Geldim işte dedim neşeyle.Yol boyunca ondan,şundan ve boktan konuştuk.Dalga geçmiyorum gerçekten boktan konuştuk.Annem ishal olmuşta!Bunu size söylemem gerekmezdi biliyorum.Arada mola verdik ve o 11 saatin nasıl geçtiğini ne siz sorun ne ben söyliyim.İstanbulla ,Mersin arasının bu kadar sürdüğünü bilmiyordum.Sonunda vardığımızda özgürlük işareti yaptım ve kendimi arabadan attım.Annem valizleri babama yükledi ve bende acıdığımdan babama yardım etme kararı verdim.Milletin çocuğu ben oluyorum işte!Şaka maka o keratayı bulursanız banada getirin bir posta vurak.Anam onun yüzünden harcıyo lan beni.Babam 3 valizi götürürken ben elimdeki 1 valizi zor taşıyordum.Babam ne kadar ben taşırım desemde kararlıydım o valiz taşınacaktı hemde benim tarafımdan.
-Ahenk!diye seslendi biri ve bu ses çok tanıdıktı .Sesin geldiği yöne doğru döndüm.
-Aaa Kaya parças...dememle jetonun düşmesi bir oldu.Ben onu içimde düşünüyordum ya .Rezilliğimi daha fazla uzatmamak üzere.
-Selam Kaya dedim utanmış bir şekilde yerdeki taşla oynayarak.
-Selam dedi bavula çarpan gülümsemesi ile yürüyerek.Salyalarımın akmasına izin vermeyerek.
-Dur ben taşırım !dedim arkasından koşar adım.
-Boş ver fıstık.Ben taşırım dedi ve yürümeye devam etti.Evet bana FISTIK dedi.Bana .Şu aynadaki mal kıza.Tutmayın beni ölüp geliyorum.Yüzümde kocaman bir sırıtış vardı .Bana ait otel odasına girince sakince kapıyı kapadım ve kapamamla beraber bağırmam (çok aşırı değil anne terliğinden korkaım ben)bir oldu.Odam denize bakıyordu ve gerçekten müthişti.Odama aşık olmayı bir kenara bırakıp duşa girdim.Çıktıktan sonra saçımı tarayıp kurutma makinesini fişe taktım.Uzuun saçlarım sonundan kuruduğunda aynadaki bene baktım ve dil çıkardım.
-Çirkin kız diye geveledim ağzımda lafı.Sonra ise benim beyaz atlı prensim için hazırlanmaya başladım.Kısa kotşortumu ve üstünede beyaz askılı penyeyi giydim.Ayağıma uyumlu babeti geçirdim.Nemlendiricimi dudağıma yedirdim ve siyah göz kalemimle imtihana başladım.Sonunda başarılı çıktığımda aynada kendimle bakıştım.Makyajla her kız gibi güzeldim işte.
Annemlerin odasına doğru ilerlerken ayı gibi birine çarptım.
-Oha dedim şok olmuş bir vaziyette.
-Özür dilerim .Yardım edeyim dedi elini uzatarak bana bakan kişi.
-Gerek yok dedim ergen triplerine girerek.Ergenim ben ulağğğn diye bağırmak isterdim ama o göt yok bende işte.
-Suç tek bende değildi küçük kız dedi yüzüdeki çarpık bir gülümseme ile.Olum bu çocuk yakışlıydı ya.Nese benim kaya parçam bana yeterdi.Ayy öküzcüğümü özlemiştim ben ya onun için bu kadar dana gibi davranıyordum.Durun durun bir dakika bu yakışıklı hayvan bana ne demişti.KÜÇÜK KIZ mı demişti.Bana.İsmi Ahenk olan kıza.Yapılır mıydı lan bu bana .İSYANNN.Halil Sezai'yi geçerim be ben.Hııhı.Ayağa kalkmak için halan bana uzatılan elini tutup kalktım ve hayır gurursuz değilim.
-Sen ne diyorsun be bana.Öküz müsün sen?Birde hala suç bende değil diyorsun diye ergenlik triplerine girdim.Ondan sonra onu takmadan sinirlice yürümeye başladım.
-Adın ne bari onu söyleseydin?dedi arkamdan.Oha yavşadı.Arkamı döndüm ve dil çıkardım.Tamam çocukçaydı ama içimden gelmişti.
-Sana ne benim ismimden dedim .Çocuk yine o güzel gülüşlerinden birini yapıp
-Tımarhaneye tıktıracağım kişinin adını öğrenmek istedim sadece dedi elleri ceplerinde.
-Oha lan sen harbi öküzsin dedim sinirle ve koşar adım attım kendimi dışarı.
***
Telefonum götümde titreşince bir ne oluyor havasına girdim .Mesaj KAYAPARÇAM'dan gelmişti.
KAYAPARÇAM
"Arkadaşlarla yüzeceğiz sende gelmek ister misin fıstık?"
Yüzümde kocaman bir sırıtış olmuştu.Bu çocuk bir gün beni kalpten götürebilirdi.
BEN
"Rahatsız etmez miyim?"
Hemen atlamayalım deme .İçimde sürtükçe kahkaha atan kişi umrumda bile değildi.Ben onu hiç bir zaman görünüşü yüzünden sevmemiştim sadece onun gözlerinde farklı bir şey görmüştüm.Beni ona istemsizce çekmişti.
KAYAPARÇAM
"Saçmalama Ahenk,hem emin ol seni çok eğlendireceğim"
Oha lan ne demek istemişti bu?Hem neden o eğlendiriyordu ki.Sevinçten ağlayabilecekken aklıma bir söz geldi "Erkeklerin bir cümlesinin altından gizli bir neden aramayım.Çünkü ne demek istemişlerse odur"Ölüyorum lağğğn.Tam moral bozmak yok beni çağırmasıda iyi bir şey.
BEN
"Peki:)" yazıp gönderdim.Mesaj attığı yere doğru ilerlerken bir kızın ona sarıldığını gördüm.Gözlerim yansada önemsemedim belki sadece arkadaşlardı.Lan ben ne ara iyimser oldum?Bu çocuk bana yaramıyor orası kesin.
Biraz daha yaklaştığımda farketti.Yüzündeki gülümseme beni eritebilirdi ama dayan dedim kendime dayan .Bu oğlanın senin olması için dayan .
-Selam dedi elini belime koyarak.Yapma lağnnn daha çok gencim sen böyle yaparsan kalp krizinden giderim.
-Selam dedim gülümseyerek.Offf sen insan mısın ya?Ben de Allah 'ın kulu sende peki sen neden böylesin gardeş?Söyle sırrınıda biz de mutlu olakk.Garibana bir yardım işte.
Eli halan belinde beni arkadaşları ile tanıştırken bana çarpan öküzün bana pis pis sırıttığını gördüm.Kaderim boktan olmasaydı olmazdı zaten.Lan sen benim beyaz atlı öküzümün arkadaşı mısın?Elini ayağına öpem kötüleme beni çocuğa .Gözlerimi onadan ayıramazken Kaya
-Bu da Bizim Fırat dedi.Bu öküz bana elini uzattı bende korku dolu bir gülümseme ile elini sıktım.
-Aslında biz tanışmıştık dedi Kaya'ya dönerek.Yapma yavruğğm acı bana .
-Ya nerden?dedi Kaya bana dönerek.
AHA ŞİMDİ BOKU YEDİK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Atlı Öküz
Teen FictionAhenk'in yakışıklı Kaya'yı elde etmek için çabalarını anlatıyor.Tabi bizim KayaParçası her erkek gibi bir öküzcük.Ama Ahenk ona Beyaz Atlı Öküz diyor.Bu hikayeye siz de davatlisiniz...