-Şşştt dedim tüm tükürüğümle.Fakat bakmamakta ısrarcıydı.Tam iyileşmiş olmayan ayağımla koştum ve
-Sana diyorum heyo!
-Bıraksana peşimi kızım ya dedi sert sert.Oy oy ben senin sertliğini...
-Ya sana bir şey diyeceğiz heralde onun için dedim ellerimle oynayarak.
-Ne?dedi bıkmış bir sesle.Aslında haklı da çocuk giderin anca bokuma gider taktiğini uyguluyor evvala.
-Annem selam söyledi dedim ve onun "sen malsın o özür dileyeceğim olacaktı kızım" adlı bakışlarını farkettim.
-Daha yeni annemin yanımdaydı ve konuştuk zaten dedi.
-Ya öyle mi ! dedim diyecek bir şey bulmaya çalışarak.Ama yok zorluyorum zorluyorum başka şey çıkacak diyecek laf yok.Baktı ben mala bağladım öyle duruyorum pazularınıda aldı gitti.Ben pazularına baktım onlar bana.
Arkasından tin tin gittim.Geldiğimi farketmiş olacak ki ikide bir arkaya bakıyor ve sinsice gülümsüyordu.Benim de umrumda değil açıkçası , yapışıksam yapışığım.Seviyorum ulan bu çocuğu sırf tipi için değil ya da o vücudu için değil.Tamam belki biraz ondan ama ne biliyim bir şey çekiyor beni ona.Bana bakınca ben ben değilim sanki.
Ben bunları düşünürken beyaz atlı öküz elleir ceplerinde durmuş bana bakıyormuş.Boğazımı temizledim ve gülümsedim
-Eee naber kaya? dedim omzuna şaplak atarak.Ben böyle yaptım da la bu kanka anlamında zannetmesin.
-Sana son kez diyorum git başımdan.Takip etme dedi.Ama onu takip etmemin hoşuna gittiğini anladım.
-Ya ben seni takip etmiyorum.Salak mısın ya? dedim isyan bayrakları 1,2,3çek modunda.Kocaman sexy gülüşlerinden birini bana bahşetti ve bana küçümseyici bir şekilde baktı.
-Ahenk, ben erkekler tuvaletine gidiyorum.Geliyor musun?dedi.O an her şey dondu sadece benim utancım hareket ediyordu.Erkekler tuvaleti?Ya ben erkeğim aslında ama annem küçükken çok kız kıyafetleri giydirmiş bana benim hormonlar körelmiş.Gel birlikte işiyek desem olur mu acaba?Tabi ben zehir gibi kızım birden aklımda şimşekler çaktı .
-Ben kızlar tuvaletine gideceğim dedim dil çıkararak ve arkamdamda götü gibi bırakıp gittim.Tabi ben de göt gibiydim.Onla konuşmak , eğlenmek istiyordum ama böyle uzaklaşıyorduk.Pöf!Tüm Küçük Emrah'lığımla tuvalete girdim.Sonra bari girdim bir de tuvalete sıçıyım deyip bir tanesine girdim.
♀♂♀♂
-Gözlerinde dedim küçük kız gibi gülümseyip.
-Ne olmuş çok mu güzeller? dedi yalandan bir şaşkınlıkla.Bu haline iyice güldüm.
-Çapak var, çapak dedim ve gülmem kahkahaya dönüştü çünkü yüzündeki ifade beni benden geçirdi.O ise hiç istifini bozmamış ifadesiz bir yüzle bakıyordu.Sonunda o da gülümsedi ve elyle çapağı temizledi.
-Iyy!Pasaklı dedim yataktaki yastığı ona atarak.Yastığı hava da tuttu ve göz kırptı
-Senden temizim sümüklü dedi ve banyoya gitti.O gittikten sonra bir kendimi kontrol ettim.Aynada burnumun içinde azılı katil ararmış gibi baktım.Maşallah sümük yoktu içinde.Ha şimdi siz benim burda nasıl olduğumu merak ediyorsunuz.Annesi sağolsun.Kendileri geleceğimdeki kaynanam,doğmamış çocuklaırmın nenesi olur.Şşşt şşştt sakin ol Ahenk tam yumurta var döl yok.
Sonunda çıktığında
-Oh be sonunda dedim ve dememle ağzımın kocaman olması bir oldu.Elini.O güzel elini badisini çıkarmak için kullanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Atlı Öküz
Novela JuvenilAhenk'in yakışıklı Kaya'yı elde etmek için çabalarını anlatıyor.Tabi bizim KayaParçası her erkek gibi bir öküzcük.Ama Ahenk ona Beyaz Atlı Öküz diyor.Bu hikayeye siz de davatlisiniz...