Singuratatea este cuvantul care ma defineste complet .Eu sunt Violet nu sunt ca restul fetelor care acum la saptisprezece ani normal ar fi in cluburi .
Dupa acidentul parintilor mei ,eu am fost nevoita sa imi fiu propi mei parinti si sa ma cresc singura .Am blestemat ziua aceea ,a fost care mi-a ruinat viata .
Flash Blak
"-Mama,Edam ma tot inpinge !
"-Gata Violet,Edem terminati mai e putin si ajungem .
I-am scos limba lui Edem si m-am lasat capul pe geamul masinii si mi-am bagat castile in urechi ascultam Problem a Arianei Grande .
HEI BABY,EVEN THOUGH I HATE YA
I WANNA lOVE YA
I WANT YOU
AND EVEN THOUGH I CAN'T FORGIVE YA
I RELLY WANT TO
I WANT YOU
Deshid usor ochi si tot ce mai vad e lumina unor faruri orbitoare .Sunt din ce in ce mai aproape ,sunt atat de panicata .Jur ca as fi putea face un atac de panica in urmatoarele secunde .
Dupa trei seunde tot ce simt ca sunt inghesuita in ceva deschid ochi treptat imi i-au telefonul din buzunar vazand ca am o taietura adanca in mana ma uit canca de doua ori
-Ahhh ce doare ,am spus cand am pipait taietura am deschi telefonul si am sunat la poitie .Dupa un timp ce stau si vad ca o masina a intrat in plin i noi iar parinti pei zaceau prin masin aud soneria masini .
-Doamana parinti tai sunt morti ,mi-a spus asistenta care a venit spre mine apoi a intrat intr-un salon .
-Ce ma fac ?"
Finish flash blak
De atunci ,au trecut cinci ani ,am fost crescuta de matusa mea care era o femeie foarte iubitoare .Dar din ziua aceea nu am mai auzit de Edem un singur lucru stiu dupa ce am sunat la plolitie nu a fost gasit in masina ,tot ce sper sa fie in viata el e cu doi ani mai mare de cat mine .
Mi-am loat geaca de piele neagra si tenesi mei negri ,am iesit pe usa casei matusei mele .
Da,... acum trei luni a murit imi e asa dor de ia dar nu a mai putut lupta cancerului .Mi-a spus de boala ei chear cu o luna sa moara .
Am intrat intr-o cafenea m-am asezat la o masa ,dupa ce mi-a adus cafeaua am inceput sa rasfoiesc o revista de pe masa .
Dupa ce am esit din cafenea ma uitam in telefon sa vad cat e ceasul .Brusc vad ca in o saptamana e ziua mea mi-am zis in gand "La multi ani Violet "
Am intrat in casa si mi-am lasat gheaca in cuier si fesu , m-am asezat la masa dupa ce mi-am facut un ceai .
Dupa ce am terminat ceaiul m-am schimbat in pijamale ma-m asezat in pat si am adormit
CITEȘTI
Dark Love
RomanceATENTIE!! Greseli gramaticale si fara diacritice(lipsa de timp si chef sa editez). Deci daca te deranjeaza mai bine nu citi asta