Un colt din paradis

28 3 0
                                    

Vio pov's

Ma trezesc de sunetul alarmei telefon , caut cu o mana butonul care inchide soneria . Mda melodia care ma trezeste e Let it go inevitabil de la filmul Frozen . L- am vazut de 12 ori iubes partea in care canta Elsa . In fine ma ridic lenesa din pat i- au telefonul si vad ca am un mesaj .

Harry : "Hei Vio mişca mai repede sunt in fata blocului tau :* "

Eu :Ce? stai acum ????.

Dupa ce am vazut ca nu am primit nici un raspuns am inchis telefonul ,mi-am facut rutina m-am inbracat ingraba si am esit din bloc .Am   vazut  un Range rover negru, Harry statea rezemat de capota a venit spre mine .

-Hei frumaso ai stat cam mult.

-Problema mea, si tot nu inteleg ce cauta aici .

- Hai sus, imi spune el find deja in masina ok de ce ara Range rover e greu sa urci am incercat  sa pun piciorul pe prima scara

-Vio poti?, ma intreaba ma uit la el incep sa rad si rade si el vine pe partea mea si ma ia ca pe o mireasa si urca in masina cu mine .

-Pai nu trebuia ma descurcam, am spus si el mi-a zambit arafandu-si dini perfect albi .
Dupa un drum lung in care nici unul nu a spus nimic ,mi-am asezat fruntea de geamul fumuriu .Imi aud telefonul vribrand si il scot . 

Alarma : Pastilaaa!,imi scot rapid cutiuta rapid din geanta si o iau un pumn ,imi pun capul pe spate si imi inchid  ochi .

- Vio ,ce sunt alea ?, ii aud vocea lui Harry care se yita ciudat la mine.

- Nimic ! 

- Cum adica nimic ,nu ai ingitit aer ! 

-Stiu ,pastile bine ?!

- Ok ,scuze Vio dar ma ingrijorezi .

-Adica ? ,chiar ma gandeam sa-l ingrijorez pe Harry adica wtf Harry Styles !

- Am ajuns ,ooo deci vrea sa scapi de subiect bine Harry bine puctat !

Am coborat din masina ,normal cu ajutorul lui Harry era o pajiste draguta ,Chear minunata numai flori .Cine s-ar fi gandit Harry Styles intr-o pajiste cu flori wow .

-Asta e locul meu preferat .

- E dragut ,cum l-ai gasit ?

- Fosta mea prietena mi-la aratat ,spune pintre dinti .

- Bine ,spun repede vrand sa scap de subiectul ce pare delicat pentru Harry .

Mi-am aruncat ochi spre cerul minunat de insorit mi-e dor de zilele cu familea mea cand faceam picnicuri in spatele casei Imi scutur capul si il caut pe Harry cu privirea nicaieri!

- Harry , Harrry , pe bune faci misto de mine ! 

E clar a plecat eram sigura ca totul e doar o porcarie de joc care il facea cu mine . 

_Harry ,Harry ,incep sa merg pintre florile imense de mari si iarba nimic.Nimic ,nminic unde naibi e ,nu apuc sa ma gandesc ca simt o mana pe glezna mea .

-Aaaaaaaaaaaaa .

-O femeie eu sunt .

-Harry esti nebun ! 

- Da ,dupa tine ,si ma arunca in flori .Incepe sa magadil eu razand incontrabil incercad sa ii spun sa inceteze .

 Dupa ce a terminat sesiunea de gadilat ne-am pus pe flori si ne uitam la cer ,mai degraba eu incercam sa vad ceva in nori .

- Vio ?

-Da ? .


Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum