Un simplu "buna "

65 5 2
                                    

Mi-am deschis ochi intrand razele soarele in ochi ,m-am dat jos din pat si mi-am dus la  fereasta am dat jaluzelele 

-Asta va fi o zi buna !,mi-am zis sper sa fie asa .Am intrat in baie dupa ce am facut un dus mi-am loat un plovar crosetat alb si niste blugi negri strimti cu o esarfa albastra si geaca mea de piele maro si tenesi negri .Am loat ghiozdanul si un mar din frutiera rapid si am esit din casa .

Mda o sa merg pe jos dupa un sfert de ora mers am ajuns la scoala am urcat la sala de Fizica si am intrat .

M-am pus la locul meu in ultima baca de la geam mi-am scos manoalele .Era deja jumatea orei si venise un tip inalt si cret bine facut o doamne sper sa nu salivaez .

-Buna Domnule eu sunt Harry noul elev .

-Ok Styles deci vei sta in ultima banca langa Violet  Tominson i-a loc te rog .

Of nu cred fix langa mine va fi o jumatate de ora lunga .Vad ca se indreapta biatul cret spre banca mea si se aseaza langa mine .

-Buna sunt Harry .

-Buna, eu Violet,si am inceput sa scriuce e scris pe tabla fara sa de ochi colegelor mele care salivau si se uitau incontinu la Harry .Ce pot sa zic are deja admiratoare .

Oh nu cred pana si Emma se uita la el ,mda ea e cea mai populara fata din scoala iar eu fata mai singuratica .

 Aud clo[otelui icep sa imi strang lucrurile si es din sala .Intru in bibloteca i-au o catre si ma asez pe covorul de langa raftul de carti .Doamna biblotecara  Germa ma lasa sa citesc in bibloteca ei i-a nu prea pleaca acasa sta mereu la biloteca .

 Dupa doua ore intru in cantina iau o tava si imi pun un mar si un sevis cu ton ,ma pun la o masa .Vad masa popurarilor Emma ,Eduard fostul iubit al ei cele doua prietene ale Emmei Ciara si Ariana . Intra in cantina Harry cu ochelari de soare isi baga mainile in buzunar si saluta elevi din priviri .Emma ii face semn sa mearga langa ea .

 Tipul nou ,vedeta noua ,firar  

Mi-am zis in gand ,dupa 5 minute ce mi-am terminat senvisul ma ridic si imi iau marul in mana si es din cantina si m-am dus spre dulapul meu il deschid si imi arunc marul .

- Hei frumoaso ,am auzit o voce inchid dulapul si il vad pe Harry care statea cu spatele sprijinit de dulapuri .

-Am treaba Styles.

- Ce treaba ?

- Pa ,si am plecat mi-am loat chiozdanul si am plecat spre casa .Dupa ce am ajuns imi arunc ghiozdanul intr-un colt si ma arunc in pat .

" Mda un simplu buna "

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum