Bip Bip Bip Bip Bip.
"Deja? mai lasa-ma putin te roog."
"Hai sus nu vrei sa intarzii la primul tau an de Facultate trebuie sa incepi cu dreptul fiindca asa iti va merge tot anul"
"Oofff" mama si superstitiile ei.
Decid sa ma ridic din pat dar nu inainte de a opri ceasul care continua sa sune.Ma ridic lenes si merg cu pasi marunti catre baie unde imi fac un dus rapid ca mai apoi sa ma imbrac cu hainele pregatite cu o seara inainte.Am ales sa port o rochita pana pe la genunchi intr-o culoare de alb foarte frumoasa si cu o pereche de sandale asortate.
"In 5 minute am iesit pe usaaa"
"Vin mama".
Parul l-am lasat in voie pe umeri, mi-l prindeam intr-o coada deasupra crestetului dar presata de timp si de gura mamei nu aveam timp.
Cobor repde scarile si o zaresc pe mama cum deschide usa casei si ma alatur si eu ei iar ea imi adreseaza un zambet.
Urcam in masina si pornim catre Facultate.Sunt foarte emotionata si sper ca totul sa decurga bine. Mama a vorbit tot drumul la telefon, telefonul pentru ea fiind al doilea copil..
"Sa nu iti faci griji, daca se intampla ceva nu uita sa ma suni"
"Da mama, nu mai am 7 ani"
"Stiu scumpa mea ai crescut asa de repede" si ma cuprinde intr-o imbratisare.
"Voi intarzia"
"Oo da scuuze.Te iubesc scumpo"
"Me too"
Pfiiu, am reusit.. Daca mai stateam mult cu ea cred ca nici nu as mai intra pe poarta liceului.
La poarta erau foarte multi tineri la fel ca mine si de aceasi varsta cu mine dar si mai mari care se imbratisau se pupau si toate cele..
"Heiii, Rebecca."
Cunosc vocea asta de la o posta.
"Alice. Heiii"
"Ce mai face super prietena mea ? Ce dor mi-a fost de tine."
"Si mie de tine. Cum a fost in vacanta ?"
"Plictisitor.."
Incep sa rad apoi ii fac semn sa intram.
Alice e cea mai buna prietena a mea din clasa a VI-a atunci cand m-am mutat eu la scoala din Cluj, mama lucreaza foarte mult prin diferite orase si mereu trebuia sa ne mutam dar de atunci nu ne-am mai mutat nicaieri si ne-am mentinut prietenia.Suntem si la aceasi Facultate ce poate fi mai frumos de atat ? Am intrat grabite in Facultate ca sa nu pierdem ceva, holurile sunt imense clasele sunt foarte mari iar persoanele par de treaba.
"Hai mai repede, trebuie sa ajungem la etajul 3."
"Ma misc cat pot eu de repede." tip la ea in timp ce urcam scarile, cand deodata ma izbesc de ceva tare si cad.
"Scuze, nu am vrut sa te lovesc.Esti bine ?"
"In fata mea era un baiat inalt bine facut, se vede ca lucreaza din greu la sala.Are un par usor blond, niste ochi de un verde cristal si in care citesc acum in ei regrete"
"Nu, nu e nimic."Spun eu bulversata.
Ma ajuta sa ma ridic si apoi isi mai cere inca o data scuze si pleaca.
Alice privea tot de pe marginea scarii si chicotea.
"Nici sa nu indraznesti" ii spun eu nervoasa.
"V-ati potrivi sunteti tare draguti"
"O, te rog.Nici nu stiu cum il cheama."
"Niciodata nu e prea tarziu"
O apuc de mana urcam scarile in graba si ajungem in fata clasei intram ne cerem scuze pentru intarziere si ne asezam langa niste fete care par destul de dragute. Nu stam mult ca mai apoi eu cu Alice sa mergem la un suc sa vorbim de cele intamplate in ultimul timp. Ajunse la cafenea nici bine nu comandam ca ma suna mama.
"Rebe, trebuie sa vii urgent acasa."
"S-a intamplat ceva ?"
"Nu hai vino repede."
O las pe Alice singura la masa si ma grabesc catre casa si o vad pe mama cu o multime de bagaje la usa. Nu-mi amintesc sa-mi fi spus ca ne mutam.
"Hei mama, ce s-a intamplat? unde mergem ?"
"Eu nu merg nicaieri, tu mergi"
"Rebecca m-am hotarat sa te las sa te muti singura, stiu ca iti doreai asta de mult timp iar acum a venit timpul. Mi-ai dovedit ca esti o persoană matură si am incredere in tine."
" multumesc multumesc multumesc multumesc multumesc te iubeeesc"
" şi eu scumpo."
Dupa imbratisari si multe cuvinte siropoase am hotarat sa mergem catre noua mea locuinta.Mama imi spuse-se ca este un cartier de lux foarte cochet si cu multe persoane de varsta mea.
Ajunse acolo am realizat că este adevărat. Este un cartier foarte sublim am un apartament mare numai pentru mine. Ce poate fi mai frumos. Este decorat dupa gustul meu, deci toate ideile pe care I le spusesem mamei in fiecare dimineata la micul dejun au fost de folos.
Dupa foarte multe prelegeri de-a mamei am ramas singura pentru a-mi aranja lucrurile. Sper sa am vecini la fel ca mine, si sa ma inteleg bine cu ei.
Heii buna ma numesc Alexandra si am 16 ani si aceasta este prima mea poveste. Sper sa va placa si astept comentariile voastre optimiste si sfaturile voastre.♥
CITEȘTI
Apartamentul 294
RomanceO poveste fascinanta de iubire cu peripetii si aparitii neasteptate. Ma numesc Rebecca Swan si am 19 ani studiez la Facultatea de muzica si sunt o fire timida dar amuzanta si foarte glumeata. Cu baietii nu prea vorbesc, fiind o fata timida ma fasta...