După ce am aranjat lucrurile am spus sa merg la magazin să mi cumpăr câte ceva caut cheile in poseta ma imcalt cu o pereche de conversi negri si decid sa ies din apartament. Incui usa si ma indrept spre lift apas butonul si astept. liftul soseste si cobor incet. Ies din lift si dau de un tip cunoscut care ma saluta.
"Hei".
"Hei" spun eu putin rusinata.
"Nu esti tu fata de care m-am ciocnit astazi la Facultate." tilul imi zambeste si isi etaleaza zambetul perfect.
"Ba da " spun eu.
"Eu sunt Ben. iar tu esti ?"
"Rebecca. Rebecca Swan."
"Imi pare bine Rebecca."
Tipul are niste ochi superbi de un albastru foarte frumos si stralucitor.
"Locuiesti aici ?" ma intreaba dar eu eram in lumea mea.
"Aa daa. La apartamentul 294."
"Ce frumos si eu locuiesc aici la apartamentul 290."
" frumos atunci daca e ne mai vedem pe aici."
"Sigur. Pa pa."
Dupa ce ce ne.am luat ramas bun aveam tot felul de scenarii in cap si de ce sa mint il includeam si pe Ben in visurile mele. Este un baiat super nu numai ca e si frumos e si de treaba ai si ce vorbi cu el. Am uitat sa il intreb daca e la Facultate ca poate dimineata mergeam impreuna.. Cred ca gandesc prea mult..Dupa ce am fost la magazin si am cumparat cate ceva de mancare si niste lucruri eficiente pentru casa ma intorc si incercam sa imi gasesc cheile de la interfon o fata vine prin spatele meu imi deshide si ma ajuta cu bagajale.
"Buna. tu trebuie sa fi noua vecina..nu.i asa ?"
"da.." spun eu putin rusinata.
"Eu sunt Maddie"
"Rebecca. Imi pare bine."
Ne urcam în lift ma intreaba la ce etaj ii spun 4 si ea imi spune ca tot acolo merge si sa. Iesim din lift imi I.au ramas bun de la ea si ma indrept spre usa apartamentului meu. Ma uit sa vad unde intra Maddie si observ ca intra in apartamentul unde a spus Ben ca sta..
Off. Nu mai am nicio sansa. Ceee ? Ce spun eu aici. Nici nu.mi place de el.
Ajung în casă aranjez tot ce am cumpărat şi hotărăsc sa fac niste popcorn si sa ma uit la un film pana adorm.
La mijlocul filmului se auzi uşa aşa ca mă ridic de pe canapea şi ma în drept catre usa deschid uşa şi raman uimita. Era Ben cu o tava in mana care mirosea a prajitura deabia scoasa din cuptor.
"Buna Rebecca. Ce faci ? Pot intra ?"
"Desigur."
Il conduc pe Ben in sufragerie si se aseaza pe canapea si observa ca ma uitam la un film.
"Frumos filmul." sparge el tacerea primul..
"Mdaa.." spun eu.
"Ce te aduce pe la mine ?"
"Aa daa. Ti.am adus o prajitura de bine ai venit in blocul nostru."
"Multumesc mult. Nu ma asteptam sa stiii."
El imi zambeste.
Ma gandeac sa fiu o gazda buna si ma duc sa aduc din bucatarie doua furculiti 2 farfuriute si un cutit pentru a taia prajitura si am mancat inpreuna pana la sfarsitul filmului.
Nici nu stiu cum am reusit dar am adormit si tot ce stiu este ca prajitura a avut un gust exceptional.
Hello. Astept parerile voastre primul capitol nu prea a mers bine dar eu am rabdare si sunt optimista ca poate va avea lipici povestea. Read more. ♥♥♥
CITEȘTI
Apartamentul 294
RomanceO poveste fascinanta de iubire cu peripetii si aparitii neasteptate. Ma numesc Rebecca Swan si am 19 ani studiez la Facultatea de muzica si sunt o fire timida dar amuzanta si foarte glumeata. Cu baietii nu prea vorbesc, fiind o fata timida ma fasta...