Ma trezesc si observ ca televizorul e inchis, ma ridic dupa canapea vad ca farfuriile impreuna cu prajitura nu mai sunt le masa.
"Ce am facut cu ele, oare ?"
Ma duc la bucatarie si farfuriile erau spalate si pe frigider era un biletel "Aseara ai adormit, asa ca m-am ocupat eu de spalatul farfuriilor. P.S. Prajitura este in frigider. :)"
Cum am putut sa fiu asa de toanta incat sa adorm ? Adica vine un baiat la mine, si eu adorm ? Bravo Rebecca esti tare.
Beau o cana cu ciocolata calda si apoi ma imbrac sa ma intalnesc cu Alice sa mergem la Facultate.
Asteptam liftul si in spatele meu se auzeau niste pasi venind spre mine, ma intorc si o vad pe Maddie venind spre mine.
"Buna Rebecca"
"Heiii"
"Ce faci ? Unde te duci la ora asta? "
"Pai, ma vad cu o prietena si apoi la Facultate. "
"Aha. Auzi ce voiam sa te intreb.. diseara dau o petrece ca am luat carnetul de soferi si ma gandeam daca ai putea veni si tu."
"Paiiii...."
"Hai va fi distractiv."
" Ok voi veni."
"Diseara la 8. "
"Bine."
Iesim amandoua din scara si ma indrept spre taxiul care era deja in fata blocului.
Scot telefonul si vad ca am un mesaj dr la Alice. "Moveeeee, eu sunt deja la cafenea."
Normal ca ea era deja la cafenea asa face de fiecare data, ajunge inaintea tuturor.
Ajung in fata Cafenelei si intru uitandu-ma dula Alice, ca atunci sa o zaresc cu un baiat langa ea. Nu stiam ca si-a facut un prieten.. Mi-o fi spus ? Si nu am fost eu pe faza ? Ma rog, imi schimb expresia fetei cu una foarte senina si zambitoare si ma indrept spre masa celor doi.
"Heeii, ia uite cine a aparut" spune Alice cu un glas foarte dulce.
"Buna."
"Rebecca el e Tom, Tom ea e Rebecca prietena mea din clasa a VI-a."
"Buna Rebecca, ia un loc."
"Mersi."
Ma asez si ma uit putin la Tom care tot se uita pe meniu. Are un ten masliniu, niste ochi mari si caprui si un par foarte ciufulit. O fi cu Alice ? Adica daca era nu imi spunea ? Eu asa cred.
Dupa ce ne-am cunoscut mai bien si am baut o cafea decidem sa mergem spre Facultate, Tom era la aceasi Facultate, deci cu siguranta e ceva intre el si Alice.
"Rebecca, spuneam sa iesim diseara intr-un club. Ce zici ?"
"Nu pot, sunt deja invitata la o petrecere la o vecina pe care am cunoscut-o recent si I-am spus dimineata ca voi veni."
"Nu e nimic. Stii, ramai datoare cu o iesire."
"Normal."
Am intrat in sala de curs unde am stat acolo cateva ore, ne-am mai imprietenit cu noii colegi. Cu profesorii. Etc.
Ziua s-a terminat si de la Facultate am decis sa ma duc prin Mall sa caut ceva de imbracat pentru diseara.
Sa aleg o rochita ? Sa imi iau o pereche de jeansi si un tricou ? Cred ca a doua varianta, adica gandeste-te Rebecca, e la ea acasa, presupun ca vom sta si ne vom uita la un film, vom bea ceva. Pana la urma mi-am cumparat o pereche de jeansi albastri si un tricou alb cu un desen abstract pe el. Perfect clothing.
Stateam in fata usii de la bloc si cautam cheile de zor.
"Unde v-am pus, hai iesiti la suprafata, mami are nevoie de voi."
Click!
Usa de la bloc se deschide, si intorc capul ca mai apoi sa il vad pe Ben, uitandu-se la mine putin amuzat."
"Lasa-ma sa te ajut cu astea."
imi ia pungile din mana si imi deschide usa de la lift si urcam impreuna pana la etajul nostru."
Ajunsi sus, imi inmaneaza pungile.
"Multumesc mult. "
"Pentru nimic."
Imi zambeste si se retrage usor spre apartamentul lui, la fel fac si eu. Cheile se fac vazute si deschid usa, pun bagajele pe canapea, si scot hainele ca mai apoi sa ma imbrac si sa ma machiez putin, si sa ma duc la petrecerea lui Maddie.
M-am mai imbracat, m-am fardat putin, si ma pregatesc sa ies pe usa nu inainte sa iau punga de cadou pregatita pentru Maddie, ca nu ma puteam duce chiar asa cu mana goala.
Inchid usa si ma indrept spre apartamentul 290, bat usor la usa.
In usa statea el. Ben.
"Buna din nou, Rebecca. Ce te aduce pe aici ? "
"Heii. Maddie m-a invitat la petrecerea care o da in cinstea carnetului ei deabia luat."
"Nu mi-a spus nimic. Probabil a uitat. Haide, intra."
Pasesc pragul usii, si intru direct in living-ul lor care e la fel de mare ca al meu, mobilat foarte frumos si modern. Se pare ca nu am fost singura invitata, in camera mai erau inca cateva persoane, care din start nu le cunosteam.
Maddie ma zareste si vine spre mine.
"Heeii Rebecca, ma bucur ca ai venit, hai intra te rog, fa-te comoda simte-te ca acasa. Putina liniste va rog, ea este noua noastra vecina Rebecca."
Toti se uitau spre mine, si fiecare era cu ochii pe fiecare parte a corpului meu.
"Rebecca ei sunt prietenii mei: Cris, Adi, Iza, Lissa, Ela, Josh."
"Ma bucur sa va cunosc"
Le spun eu putin rusinata.
"Alice uite acesta este un cadou de " felicitari ca ai luat carnetul"
"Ohh, Rebe e atat de dragut din partea ta.e foarte frumoos."
Sper ca v-a placut, astept parerile voastre, scuzati-ma ca nu am scris mai devreme, dar voiam sa o sterg dar am zis sa ii mai dau o sansa. Love you ♥
CITEȘTI
Apartamentul 294
RomansaO poveste fascinanta de iubire cu peripetii si aparitii neasteptate. Ma numesc Rebecca Swan si am 19 ani studiez la Facultatea de muzica si sunt o fire timida dar amuzanta si foarte glumeata. Cu baietii nu prea vorbesc, fiind o fata timida ma fasta...