Story Of My Life.

191 10 0
                                    

El ve ben arabaya doğru gidiyorduk ve o Niall hakkında konuşmaya devam ediyordu.  Blah . İlişkilerden nefret ediyorum.

Onu seveceksin Emmy !”El heyecanını kustu.

Elbette. O bir erkek gurubunda ve o İrlandalı ve çok güzel, değil mi?” Arabaya doğru yürürken onunla dalga geçtim.

Cidden mi?Çok kabasın .” El güldü.

Uzun süredir en iyi arkadaşımsın ve bunu şimdi mi öğreniyorsun?”Güldüm.

Doğru.Doğru.Bu berbat şeyi almak zorunda mıyız?” El sordu.

Evet.Eğer senin erkek arkadaşınla buluşacaksam o zaman benim arabamı alacağız.” Gülümsedim. 66’ Nova’mın kapasını açtım. Bu gerçekten berbat bişey, ama bebeğimi seviyorum. Bu tanışma günü için biraz pizza alsam iyi olacak. Kendi kendime konuşmaya devam edemeden El bana bir şeyler bağırmaya başladı.

DÜNYA’DAN EM’İN KAFASINA! MERHABA?!” El bana bağırdı.

Evet?” Düşüncelerimi dağıtıp ona baktım.

Üzgünüm El. Ben-“ El beni kesti.

Tamam.Daldın ve parkı geçtin.” Güldü sonra içini çekti.

Bak bu yüzden insanlarla buluşmuyorum.Erkekler gereksiz strese neden olur.”Güldüm.

Hayır,çünkü sen son derece garip ve aptalsın.Ah ve sen araba kullanamıyorsun!”Güldü.

Hiç de bile!” Kendimi savundum.O haklı, ama bunu itiraf etmekten gurur duyuyorum.Parkın otoparkına park ettim. Neden durduk yere gergin hissediyorum?Bu onlardan birine aşık olmuşum gibi değil.Her neyse... Kapım açılana dek tekmeledim.

Berbat.” Kendi kendime mırıldandım.

Neredeler?”  El etrafa bakarak söyledi.

Kafası kesilmiş bir tavuk gibi görünüyorsun! Bekle... Onlar derken ne demek istiyorsun? Sadece erkek arkadaşınla tanışacağımı düşünüyordum?” Şaşkınca sordum.

“Evet, ama diğer çocuklar gerçekten seninle tanışmak istediler.”Gülümsedi.

Ağzımı açtım,ama cevap vermek için zamanım vardı. Aniden kendimi yerde üstümde iki beden ile birlikte buldum. Harika. Harika hücum. İşte bu yüzden evden çıkmıyorum. Bu yüzden insanlardan nefret ediyorum. Açık havadan nefret ediyorum. Bu zeminden nefret ediyorum. Beni kim düşürdüyse ondan nefret ediyorum. Şu anda sadece hayatımdan nefret ediyorum. Nefret ve tiksinti dolu.

“Ah.” Diye mırıldandım.

“Üzgünüm tatlım.” Kalın bir İngiliz aksanı duydum.

Başımı çevirdim. Kahretsin. O çekici. Güzel yeşil gözleri, gerçekten komik ama sevimli kıvırcıkları ve gamzeleri vardı. Bu buklelerin sahibinin Harry Styles olduğuna inanıyorum.

“Üstümden kalkar mısın?” Diye sordum.

Ah evet. Üzgünüm.” Diye kızardı.

Üstümden kalktıktan sonra ayağa kalkmam için elini uzattı. Elini tuttum ve kendimi yukarıya doğru çektim. O gerçekten uzun boylu. Ben 159 cm boyundayım.  Ona bakmadan edemiyorum. Bana sırıttı ve sonra güldü.

Bu kadar komik olan ne?” Diye mırıldandım.

Tüm saçında çim var.” Diye sırıttı.

“Aman Tanrım” Diye kızardım.

Ellerimi saçlarımın arasına daldırdım ve tüm çimin saçımdan gitmesi için başımı iki  yana salladım. Bu utanç verici. Harry’ye gülümsedim ve Zayn’in bana bakmak için döndüğünü düşünüyorum.

“Biz gerçekten üzgünüz bebeğim.” Diye gülümsedi.

O çok bronzlaşmış ve büyük, güzel kahverengi gözleri vardı. Siyah saçları ve bir çok dövmesi vardı.

Her şey yolunda.” Diye mırıldandım.

“Emmy, Sen iyi misin?!” El bağırdı.

“Evet, bana zarar verdiklerini sanmıyorum.”  Diye sırıttım

El homurdandı. Aniden sarışın bir çocuk El’in yanında belirdi. Niall. El ona baktı ve gülümsedi. El’in gözleri anında aydınlandı ve ben onun inanılmaz derecede mutlu olduğunu anladım. Mankafalık yapmama gerek yoktu. Onayladım.

Selam. Ben Emmy.” Diye  gülümsedim.

Seninle tanıştığıma memnun oldum.” Diye gülümsedi.

Onun gerçekten güzel dişleri vardı. Harry’nin yanımda yürüdüğünü hissettim. O benim etrafımda olduğu zaman garip hissediyorum. Gerçekten bunu sevmiyorum. El bana gülümsedi ve ben bunun “Geçti mi?” bakışı olduğunu biliyordum. Başımı salladım ve o kollarını Niall’ın etrafına attı. Niall onun yanağını öptü ve kollarını onun etrafına sardı. Hasta olacağım. Aşk.

Aşk kuşları.” Diye Harry güldü.

“Bu gerçekten iğrenç.” Diye güldüm.

Birileri romantizimden nefret ediyor.” Diye Harry sırıttı.

Birileri kesinlikle haklı.” Diye gülümsedim.

Harry kahkahalara boğuldu. Tapılası bir kahkahası vardı. Sırıtması bile harika. Aşık olma düşüncesini gerçekten hiç sevmiyorum.  Hiç kimse aşık kalamaz. Bunu çok kez gördüm. Sonra yine hiç erkek arkadaşım olmadı ya dahiç öpüşmedim. Nasıl bilebilirim? Kafamı salladım ve o sırada Harry gülmeyi durdurmuştu.

Adını anlayamadım.”  Dedi Harry.

Ben Emmy.”  Diye gülümsedim.

“Louis and Liam gelin ve sevgili Emmy’le tanışın.” Diye güldü Harry.

Louis ve Liam gelip elimi sıktı ve kendilerini tanıttı. Bu çocuklar çok gerçekçi. Bazılarının onlardan nasıl nefret ettiğini anlayamıyorum.  Louis ve benim gerçekten iyi arkadaş olacağımıza dair içimde bir his var. Aslında ben hepsi ile çok iyi arkadaş olacağıma dair içimde bir his var.

Dünyadan Emmy’e!” Diye bağırdı El.

Hmmm?” Diye mırıldandım.

“Çocuklar onların yanına gelip gelmeyeceğini bilmek istiyor?” Diye sordu.

 “Tabii.” Diye gülümsedim.

Dark Secrets (Harry Styles Fanfic)[SLOW UPDATE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin