#8 Kaza

538 44 7
                                    

Merhaba yine ben salak yazar , bir şeye karar verdim . Final yapmayi düşünüyorum yani simdi yazacağım biraz kısa olabilir o yüzdensimdiden Özür dilerim

Midoriya gözlerini açtığında hiç görmediği bir yer ile karşılaşır . Biraz etrafa baktıktan sonra birşey fark eder. Başında birileri bekliyordu ve sonra biri uyandı ve .

İzuku kızım iyi misin ? (Bayan Midoriya)

E-evet ama siz kimsiniz ? (Midoriya)

Kafasını bir yere çok sert vurmuş , mucize eseri sadece küçük çaplı bir hafıza kaybı geçirdi gerçekten güçlü bir kız.Bu yüzden sizden bir şey isteyeceğim (Dohtur)

Nedir o (Bayan Midoriya)

Ona anılarını ve arkadaşlarını yani kısacası hayatını anlatın hatta biraz hatırlamaya başladığında okula bile yollayabilirsiniz . (Dohtur)

Teşekkür ederiz (Bayan Midoriya)

Doktor hemen çıktıktan sonra içeri Todoroki , Bakugou , Uraraka ve Iida girer ve Midoriyayla konuşmaya başlarlar ve ona anlarını anlatırlar. Akşam Midoriya nın yanında kalma sırası Todorokiydeydi .

Şey Todoroki-san (Midoriya)

Evet Midoriya bu arada bana adımla hitap edebilirsin . (Todoroki)

Tamam teşekkür ederim ama Todoroki demeyi tercih ederim ve şey uhh Todoroki-kun sen benim neyim oluyorsun yani yanlış anlama bilmediğim için. (Midoriya)

Ben senin sevgilim Midoriya (Todoroki)

Midoriya içinden "oha turnayı gözünden vurmuşum " *Midoriya dometese döner*

O zaman Todoroki-kun bana neler yaptığımızı anlatır mısın? (Midoriya)

Tabi yeterki sen iste (Todoroki)
Todoroki anlatırken Midoriya uyuya kalır ve Todoroki onun saçlarını okşamaya başlar ve düşünür. "Midoriya ya yalan söylememeliydim ama doğruyu söylediğimde yine benden nefret edecekti , neyse elinde sonunda yine onun affını alacağım "
Ertesi gün ve ondan sonraki günler yine Midoriya ya anılar anlatmışlardır ve biraz da olsa bir kaç şey hatırlamış ve okula gidebilecek kadar anı hatırlamıştı .
Bu kadar finale çok az kaldı o zamana kadar ya uzun yazarım ya da kısa neyse şimdilik bu kadar görüşürüz seviliyorsunuz
❤❤❤❤❤

Sadece arkadaş mıyız? (Tododeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin