Totul are un început

26 3 0
                                    


Absolvirea facultății.Wow.Nici nu îi venea să creadă că a ajuns până aici.Cei șase ani de medicină veterinară își spun cuvântul.....cel mai probabil.

Pentru Eva Nicole nu a fost ușor de la început.După terminarea liceului,după 18 ani de copilărit în Virginia a ales calea făgăduinței,Los Angeles.Nici în cele mai paralele lumi nu ar fi crezut că va merge în celălalt capăt al continentului să studieze medicina.

Dar iat-o,6 ani mai târziu,gata să își îndeplinească visul,să fie veterinar.Abia așteptă să își deschidă propriul cabinet într-o bună zi.Dar până atunci e fericită să aibă diploma în mâini,și să arunce toate amintirile neplăcute deoparte.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

6 dimineața.Soarele răsare.Doamna Pomfrey stropește gălăgios gazonul de pe verandă.O dimineață obișnuită pentru Nicole.Cel puțin de 3 ani încoace.

Cea mai mare fericire a ei a fost când a reușit să își cumpere o casă a ei și nu a mai fost nevoită să stea in campusul universității.Nu avea nimic împotriva campusului,ba chiar îi plăcea atmosfera de acolo,chiar și colegii erau simpatici,doar că mereu a visat să aibă o casă aproape de plajă.

Văzuse câteva in urma sosirii ei in L.A.,dar știa că banii nu cresc în copaci și că o casă prin zonă nu se plătește în monede.

Deci cum a primit acordul domnului Brian,decanul universității,s-a apucat serios de treabă.În 3 ani a făcut rost de bani,muncind pe rând  ca bonă,chelneriță,contabilă,secretară.....numai ea stie prin câte a trecut.

Revenind.Casa era simplistă dar modernă,nu uriașă dar spațioasă,nu extravagantă dar primitoare.Așa spunea familia ei care venise de cãteva zile din Virginia pentru a o susține.

S-a trezit voioasă,s-a pregătit pentru ceremonie și a coborât la parter,unde ce să vezi?Părinții săi  râdeau de mama focului alături de vecina drăguță de vis-a-vis,Josephine Pomfrey,sau mai simplu Doamna Pomfrey.

De fiecare dată când o vedea pe bătrãnica drăguță pe verandă îi venea în minte asistenta din Harry Potter,doamna Pomfrey.

Ah,minte de copil.

-Bună dimineața,familie!Bună dimineața,doamnă Pomfrey! Ce zi minunată nu-i așa?spune Nicole entuziasmată.
-'Neața scumpo!Văd că ai dormit bine!spune Alice,mama lui Nicole în timp ce îi intinde o cană de cafea ispititoare.
-Întodeauna dorm bine când vă știu aproape,spune ea zãmbind.Venind vorba de dormit,prințesa nu s-a trezit?

Prințesa.Prințesa cea mare....pentru unele fete e prinț,pentru ea prințesă.Kai,fratele ei mai mare,cea mai mare divă existentă pe planetă. E ca o Madonna care se reinventează în permanență.

Fiind cu un an mai mare decât ea,Kai a protejat-o ca pe cea mai de preț comoară."Nicidecum nu voi lăsa vreo lacrimă să se verse din ochii aceia ciocolatii " il auzise ea vorbind cu unul din prietenii săi pe vremea când încă erau la liceu.

-Nu stiu pe unde umblă prințesa asta a ta,spune Alice,dar aș vrea să știu.Dispare când mai mare nevoie este de el.Mai mult ca sigur e la agățat.

-Oo,și e chipeș acest tinerel?intreabă doamna Pomfrey curioasă.
-Nu prea,e mai degrabă rățușca cea urâtă a familiei,adaugă John,tatăl celor 2.
-Seamănă cu tatăl său!se hlizește Alice.

John si Alice sunt ca două picături de apă.John e un bărbat zvelt,bine făcut și are niște ochi căprui inegalabil de profunzi,in timp ce Alice este o femeie destul de scundă,dar înălțimea nu o împiedică să fie autoritară când vrea.Are ochii verzi,ca două smaralde.Pătrunzători și speciali.

Amândoi sunt în domeniul medicinei.Oarecum.John este medic chirurg,unul foarte bun chiar iar Alice este medic psihiatru,deci are o tărie de fier.

Și-au întemeiat o familie după ce au fost împreună din liceu,si mai apoi la facultate.Au studiat tot în L.A.,dar au decis să se întoarcă în Virginia,în spațiul copilăriei,unde au crescut 2 "prințese".

Să îi luăm pe rând:Malakai,sau mai scurt Kai,este cel mai mare dintre toți și este un Don Juan nemaiîntãlnit.A căpătat ochii mamei sale și corpul tatălui său.Înalt,antrenat și inteligent,Kai a fost dintodeauna interesat de afaceri,de domeniul industrial.La 25 de ani este implicat din plin în firma sa cu lanțuri hoteliere și are și casă în L.A.Întodeauna a fost alături de sora sa mai mică și nu ar lăsa nici măcar o alergie să o facă să plângă.

Apoi o avem pe Eva Nicole,proaspăta absolventă a facultății de medicină,pe filiera veterinară.A căpătat oarecum înălțimea mamei sale și ochii ciocolatii ai tatălui său.E combinația perfectă dintre cei doi și este singura dintre cei 2 copii care au călcat pe urmele părinților.La liceu a excelat,iar la facultate s-a afirmat.Visează să își deschidă propriul cabinet veterinar si să ajute cât mai multe ființe neajutorate.

-Vorbind de lup,spune Nicole.

Kai intra pe usă,în viteză,dar se opri brusc când observă adunarea din living.

-Măi măi măi,s-a trezit Majestatea Sa!rânjește Kai.Bună dimineața,doamna doctor!spune în timp ce o îmbrățișează pe Nicole si o sărută părintește pe frunte.Gata de o nouă zi?

Nikki,cum îi spun apropiații,se holba la fratele său.Mai mult ca sigur fusese la firmă.Dar nu pare obosit deloc.Abia așteaptă să fie la fel de ocupată ca el.Îl admiră nespus.

•••••••••••••••••

Erau pe drum spre universitate.În sfârșit.Nicole era extrem de nerăbdătoare să îsi ia diploma.

~~~~~~

Venise vremea ei.

-Eva Nicole Black,cea mai bună studentă din anul său!Felicitări!exclamă Decanul Brian.

Un tremurat își făcuse aparența în întregul său corp.Acum e acum.

Pășea grăbită,și totuși sfioasă pe podium,spre libertate.

Primind diploma și microfonul,Nikki își spuse discursul emoțional.Ura acest gen de momente,în care toată atenția era asupra sa.

~~~~~

Festivitatea era terminată,Nikki și ai săi erau în drum spre restaurant,sa celebreze cele de azi.

==============

Salutări dragii mei!Nouă carte printre noi!!Spuneți păreri mai jos!Nu știu cand vine next,dar vine!Vă pup!

El Si EaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum