4.Bölüm

2.2K 100 53
                                    

*Naruto Sasuke'yi duvara yaslar ve ...*

"Bunu yapmalıyım.Bundan başka uygun zaman mı olur? Hazır onu  sıkıştırmışken harekete geçmeliyim.Evet bunu yapabilirim."

Naruto:Sasuke seni s-seviyorum! *Sasuke'nin dudaklarına yapışır*

Sasuke: *Naruto'yu iter* S-sen n-ne yaptığını sanıyorsun?

Naruto: B-ben seni seviyorum Sasuke.En başından beri seviyorum hem de.

Sasuke: Sen kafayı yemişsin Naruto.Bir erkek başka bir erkeği sevemez.(YN: Klişe

-_-)

Naruto: Neden sevemesin? Aşk dediğin şey engel tanımaz Sasuke.

Sasuke: O-olmaz öyle şey.Ben bir erkekten hoşlanamam.Bunu yapamam.

Naruto:"Ne düşünmüştüm ki? Beni kabul edeceğini mi? Tanrım tam bir aptalım." B-bunu  a-aslında biliyordum.Beni reddedeceğini bilerek sana seni sevdiğimi söyledim.Buraya gelmekteki asıl amacım seni köye geri götürmekti.Ama ben kendime engel olamayıp her şeyi mahvettim.Üzgünüm Sasuke yaptığım şey için.*Gözünden bir damla yaş düşer*Elveda .

Sasuke:N-naruto! (YN: Tsundereliğin nereye gitti Sasuke? )

*Naruto koşarak sığınaktan çıkar*

Naruto: B-bunu  yapmamalıydım.Sasuke köye geri getiremediğim yetmezmiş gibi kendimden de iğrendirdim.*Ağlamaya başlar*Lanet olsun! *Sakura ve Kakashi ile karşılaşır*

Sakura: Nerelerdeydin seni aptal? Her yerde seni aradık.Tsunade-Sama bize her şeyi anlattı.Neden bu işe  bizsiz kalkıştın? B-bekle.Sen ağlıyor musun? Naruto?

Naruto: Sa-sakura-Chan o-onu g-geri getiremedim.Bunu yapamadım.Elimdeki son şanşı mahvettim.

Kakashi: Naruto neden bu durumda olduğunu anlatır mısın?

Naruto: B-bunu size söyleyemem.O-olmaz yapamam.

Sakura: Neden Naruto?Niçin yapamazsın?

Naruto: Söylediğim gibi Sakura-Chan anlatamam.

Kakashi:Bence şuan üsteleme Haruno.Kendi anlatmak istediği zaman anlatacaktır.Bizim ondan almamız gereken asıl bilgi Sasuke'nin nerde olup neler yaptığıdır.

Sakura: Peki sensei.Hadi Naruto gidelim.

Naruto: P-peki.*son bir kez arkasına bakar*Bu görev burada sonu erdi.

*Bu arada Sasuke*

"Ne düşünüyordu bu aptal? Bir erkek bir erkekten neden hoşlansınki? Bu tabiata  aykırı.Herneyse bu konuyu sakin kafayla daha sonra düşünürüm.Şimdilik sadece akışına bırak."

Çok kısa ve saçma bir bölüm oldu.Gomen -_- Ama ailevi sorunlar yüzünden hiç zamanım daha doğrusu hevesim yok.Ama öteki bölümü en kısa  zamanda yazmaya çalışacagım.Okuyan herkese teşekkürler .

SasuNaru (YAOI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin