"Sasuke'siz geçen bu iğrenç günde yine Baa-Chan'ın verdiği görevlere gitmekten başka yapacak bir şeyim yok.Birde verdiği görevlerin S düzeyi görev olması yetmezmiş gibi hergün ayrı bir göreve gidiyoruz.Eski ben olsa buna sevinirdim ama nerde...Şimdi Shikamaru gibi birine dönüştüm .Hayattan bezmiş,her şeyden çok zahmetli diyerek kaçan birine... Herneyse başka lanet olası bir görev için Baa-Chan'ın ynına gitmem lazım.
*Hokagelik binasına varır ve Tsunade'nin kapısını çalar*
Tsunade:Girin!
Sakura:Naruto neden bu kadar geç kalın seni aptal!*Naruto'nun kafasına yumruk geçirir*Kakashi-Sensei bile senden önce geldi.
Naruto:Şey Sakura-Chan biraz işim vardı o yüzden.
Tsunade:Herneyse.Bugünkü göreviniz yine S düzeyi bir görev.*Ayrıntıları anlatmaya başlar.*
"Ne?Yine mi S düzeyi?Hadi ama birazcık bile mi rahat yok bana ?"
Kakashi:Söylicekleriniz bu kadarsa sizinle konuşmam gereken özel bir konu var.
Tsunade:Pekala Kakashi.Naruto ve Sakura siz çıkabilirsiniz.
*Naruto ve Sakura odadan çıkar*
Sakura:Kakashi-Sensei ne diyecek acaba?
Naruto:Bilmem hiç bir fikrim yok.
Sakura:Ne oldu sana Naruto?Şu günlerde hiç kendinde değilsin.
Naruto:Önemli bir şey değil.Merak etme .
Sakura:Eğer gerçekten konuşmak istediğin bir konu olursa ben buradayım.
Naruto:Teşekkürler Sakura-Chan.
"Evet her sorunumu Sakura-Chan'a rahatlıkla anlatabilirim.Ama Sasuke'den hoşlandığımı'da ona anlatacak değilim herhalde.Bunun nedeni Sakura_Chan'ın da Sasuke'den hoşlanması.Ama daha da önemlisi ikimizinde erkek olmasından kaynaklanan sorun.Şahsen ben bunu takmıyorum.Ama diğer insanlar öyle düşünmüyor.Herneyse canım ramen çekti :3"
*Ichiraku Ramen'e gider*
Naruto:Merhaba ramenci amca!
R.A:Sanada merhaba Naruto:Ramen birazdan hazır olur.
Naruto:Hai!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SasuNaru (YAOI)
FanficBu bir Naruto Fanfiction ıdır.Ve ayrıca Yaoi içeriklidir.Yani iki erkeğin aşkını anlatır.