S1 een nieuw begin

33 4 0
                                    

POV Elena

"Lief dagboek,
Vandaag word alles anders. Een nieuw leven, een nieuw begin. Vandaag weer voor het eerst naar school na de zomervakantie. Ik wil niet dat mensen mij zielig gaan vinden. Gewoon een nieuw begin.."

Ik deed mijn dagboek dicht en liep naar beneden. Jeremy en Jenna waren er al. Jeremy is mijn broer en Jenna is onze voogd sinds 4 maanden. Mijn ouders zijn overleden in een tragisch auto-ongeluk. Ik zat ook in de auto maar ik heb het overleefd. We reden op de brug in Mystic Falls, m'n vader verloor de controle over het stuur en we regen rechtstreeks in het water..

"Waarom ben ik toch niet voorbereid voor jullie eerste schooldag!" Zegt Jenna. "Willen jullie nog lunchgeld mee? zegt ze. "Nee" antwoord ik. "Ik wil wel" zegt Jeremy en hij pakt de twee briefjes.
"Jeremy, je gaat hier toch weer niet drugs van dealen hè?" zegt Jenna.

Jeremy heeft het moeilijk omdat onze ouders zijn overleden en is nu verslaafd aan wiet en drugs. Dat is verdovend en zo verstopt hij zijn verdriet.
Hij zegt dat hij niet veel gebruikt, maar ik betwijfel het.

"Ik zal wel weer op hem letten Jenna" zeg ik. Dan ga ik snel in de auto.
Bonnie zit achter het stuur. Bonnie is mijn beste vriendin samen met Caroline. Ik zou niet zonder ze kunnen. Ze zijn altijd erg trouw geweest.

We rijden snel naar school. "Hey Elena!" zegt ze. "Hoi!, we zijn laat dus we moeten maar wat meer gas geven." zeg ik. "Grams heeft iets geks gezegd tegen mij vandaag." Zegt Bonnie.

Bonnie gaat vaak naar haar oma, die noemt ze Grams. Ze is heel trouw met haar.

"Wat heeft ze gezegd?" zeg ik. "Ze zei dat ik helderziend was..." zegt Bonnie
"Wauw.. dat klinkt erg vreemd" zeg ik. We zijn zo diep in het gesprek dat we niet op de weg letten.
Er vliegt ineens een kraai recht voor de voorruit en we driften helemaal. "Aaaaaah" schreeuwen we.
Bonnie drukt hard op de rem. Phieuw dat was schikken...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 02, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The Vampire Diaries Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu