Yaz mevsiminin sıcak günlerinden biriydi yaprak yine kantinde oturuyordu ta ki dört erkek onu izleyene kadar ....
Yaprak işte o gurubun lideri açıkçası tek kızı, o birinden hoşlanmaz veya sevmezdi.
Ama onu sevenler vardı. Ali ve Oğuz, işte iki yakışıklı... Ikside Yaprağa açılmışt,tabi ikiside ters cevap almıştı.. Buna ikside çok üzülmüştü.
Oğuz Yaprağı aramştı.Konuşmaları bittikten sonra yaprağı bir mesaj gelmişti yaprak bu mesajın Oğuzhan geleceğini düşünerek çok şaşırmıştı fakat Oğuz'un olamayacaksın düşündü Çünkü Oğuzun numarası olamazdı Çünkü bu Numara gizliydi ve bir harita göndermişti bu numarayı gönderen kişi aslında beni bulursan çok mutlu olursun yazıyord Yaprak bunu diğer arkadaşlarınız söylemeden bu definenin yoluna çıktı Bir sürü Maceraları atlattı bu harita 7 kıtadan oluşuyor da sen 7 kıtadan bahsediyorum. Birinci yolu aştı ikinciyide aştı dört beş altı derken sekinzinci yola geldi. Evet burada nasıl açılacağını bilinmeyen bir kapı vardır Evet buradan geçerse ulaşacaktır bir cadı geldi Cadı görünce çok şaşırdı ve cadıdan yardım istedi ya da bunu tabii ki de kabul etti Cadı ona elini keserek elini demirlerin oraya koyarak kapı açılacağını söyledi Bu kapı çok gizliydi ve o kapı bir yanda açıldı. Evet o da yavaş yavaş gözükmeye başlamıştı bir oturma odası sanki arkasını dönüp biri vardı Evet bu huzur yaprak bunu görünce çok şaşırmıştı Evet çok şaşırmıştı hem de bir yandan da kafası çok karışmıştı karşılıklı geldiler ve Oha sen Oğuzsun dedi. Ama sen nasıl vampir olabilirsin ki dedi omuza Oğuz da ben zaten hep vampir dün dedi ama sizden saklıyordum bir yanda Ali geldi Ali de oradaydı ve yaprağın gelmesini bekliyorlardı yap Ali Yaprak Sen benimle gelmek ister misin Vampir olmak mı yoksa normal Hayatımıza devam etmek mi istersin diye bir soru sordu sizi De Kovdu Mu soruyorsun devamını getirdi Vampir olmak her zaman güzeldir yaprak Ölümsüz Olmak mı Yoksa bütün gün sıkıcı şeyler yapmak mı diye sordu Evet yaprak vampir olmayı çok seviyordum bu Vampire olmayı de düşünmüştüm ama aslında Vampir'i seçeceğini olmuştu Evet şu şekilde parmağını oluşturarak hem sesini seni çıkararak şöyle dedi Tabii ki de vampir seçiyorum dedi Öyle çok şaşırmıştı ve kırılmıştı kalbi Ali gitmişti hem en çok kırılan kalbi burada daha fazla duymak istemedi Oğuz yaprak karşılıklı gelmişti birbirlerine dakikalarca baktılar Evet Yaprak o anda oturuyorum an ne kadar güzelmiş dedi ve beraber oturma odasını gezdiler ve bütün evi. Hemen akşam olmuştu Evet burada gece ve sabah erken oluyordu çok şaşırtıcıydı Akşam olduğunda ben nerede yatacağım Oğuz demişti Oğuz de hemen şu şekilde cevap verdi Sen benim odamda yazacaksın Ben ise Oturma odasında Tamam ya diyerek cevap verdi yaprak hem Şaşkın hem de tedirgindi Oğuz şu şekilde bir korkutucu bir sesle şöyle bir şey demişti yaprak hiç vampir olmayı düşündün mü yaprak ilk önce durakladı ve şu şekilde cevap verdim Belki Evet belki Hayır ama bunu neden soruyorsun onu da bilmiyorum ama seni seveceğime eminim Zaten seviyorum bana bir şans verin ben de vampir olur musun yaprak de hemen bunu yarın mı söylesem düşünmeye ihtiyacım var Biliyorsun demişti Oğuz hemen Tabii ki canım senin düşünmen beni ise heyecanım demişti Ve bugün de sona ermiştir. Yarım olduğunda aysaf hemen şunu sormuştu sonu sonucunu düşündün mü sorunun cevabı Ne cevabı hazır mı Bana söyler misin ne olur kötü bir şey olmasın yaprak lütfen yelek içinden sessiz sessiz fısıldıyordu yaprak bir şey mi dedin diyerek şu şekilde cevap sordu Evet yaprak sordum Sorumun cevabını alabilir miyim yaprak duraksadı bekledi ve cevabını Üzgün bir şekilde Evet ben Vampir olmak istiyorum dedi ve mutluluk gözyaşları arttı demişim ki aslında bir mutluluk gözyaşları akmadı Evet devam edelim Tamam o zaman yaprak ben seni ısırayım ve vampiro yaprak şu şekilde söyledi acır mı acaba ya acıyorsa Hiç Deneme omuzda Evet yok Yok hayır acımaz tabi ilk önce evet dedi çünkü açacaktı Ama bu küçük bir acıydı O yüzden hiçbir şey olmamış gibi devam etti yaprak Hadi asırda bitsin artık şu dedim yaprak yaprağa ısıran Oğuz buz çok mutluydu ama bir şeyler ters gidiyordu Evet evet ters gidiyordu yaprak vampir olmamıştı ve içinden şu şekilde uz gittik şu şekilde geçirdi Allah Allah bu nasıl olur yaprak niye vampir olmadı yoksa ben bunu evlenemeyecek miyim dedi. Yıllar geçti Aylar Geçti yaprak doğrusu sevmeye başlamıştı Evet evet yaprak birini ilk defa seviyordu onunla vakit geçirmeyi o kadar alışmıştık ki artık yıllar sonra evlenmişlerdi bile Ama tabii bunların vampirleri aleminden haberi yoktu çünkü iki vampir ancak evlenebilir de bir insan bir vampir de bunu öğrenen vampir Kralı çok sinirlenmişti böyle bir şeyin olmaması için iki tarafta iki ikiye ayırmaya karar verdiler yani yaprak bir tarafa Oğuz bir tarafı haydi 6 ay 14 gün ayrı kaldılar Ama buna değdi Hiç olmadık bir şekilde bir şekilde ama Oğuz'un yanında bir çocuk yaprağın yanında bir çocuk kız ve erkek bunların ikisi de ikisi de yanlarına geldiler ve anne baba diye seslendiler nasıl olur da Bunlar hemen çocukları oldu Nasıl olabilirdi Tabii bunların hiçbir şeyden haberi yoktu Tyler Oğuz Akbaba Benim annem yok mu diye seslendi Çünkü annesinin yaprak olduğundan haberi yoktur aynı şekilde florinda nne benim bir babam yok mu diye söylemişti İkisi de hiçbir şey söylememişti Bunlar Yıllar aylar hatta günden sonra birbirlerini buldular ve birbirlerini ilk görüşte aşık oldular Tabii bu olabilecek bir şey miydi Hayır Çünkü Kardeş Kardeşi olamazdı nasıl olacağını bilmiyorlardı ama nasıl yapılacağını da mecburen çocuklarına aşkına karışmamak için birbirlerinden boşanıp soyadlarını değiştirmişler di o anda yaprak bir his yarattı sanki biri ona fısıldıyordu evet evet saldırıyordu bu al iyiydi Ali birazcık yaşlanmış ya benziyordu kendine bakmamıştı O günden sonra tam tamına 10 sene geçmişti Ali ama yaprağı olan aşkını hiç kaybetmemiştir Ali şu şekilde kullanma fısıldıyordu lütfen yanıma gel lütfen yanıma gel benle mutlu olacaksın ben de mutlu olacaksın diye ama arkasını döndüğünde bu Ali'nin olmadığını fark etti çok değişiktir hisleri ne kontrol edemiyordu ama Oğuz olan aşkı yavaş yavaş sönüyodu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K ILK AŞK
Vampire4N1K DAN ESİNLENMİŞ OLDUĞUM BIR VANPIRILI BIR ANLATILIS SEKLI BURDA BUTUN OLAYLAR TEKRARDAN CANLANIYOR MERAKMI EDIYOSUN HEMEN GEL VE ARAMIZA KATIL * VANPIR RABIA*