Chapter 1

96 6 2
                                    

Her zaman hayallerimin peşinden koştum. Başarana kadar... Başaramadığım tek bir hayalim vardı. Baturay'ı görmek. Adım Yaprak. 20 yaşındayım. Sarıya çalan kumral saçlarım ve yeşil gözlerim var. Okuldaki erkekler genellikle benden hoşlanırlardı. Hepsi bana çıkma teklifi etmişti ama ben kabul etmemiştim. Çünkü ben Baturay'ı istiyordum. Çıkma teklifi eden herkesin çıkma teklifini reddetiğim için adım "Nazlı Yaprak"'a çıkmıştı. Nazlı değildim eğer nazlı olsaydım en sonunda tekliflerini kabul ederdim ama etmedim. Okul annemlere uzak olduğu için "Nehir" ile birlikte eve çıkmıştık. Nehir benim hem ev arkadaşım, hem kankam, hem sırdaşım hem de kardeşim gibiydi.

***

Nehir: YAPPRAKKK! Hadi geç kalıyoruz
Yaprak: Ya 5 dakika daha
Nehir: 5 dakikası falan yok. İnecek birazdan uçağı havaalanında karşılamamız gerek
Yaprak: Offff... Okey
   Yataktan kalkmak benim için bir işkence. Kendimi yataktan kalkarken Japonya'daki okul cezalarından biri olan "donmuş bezelyeye basma,bastırma" nın üzerimde uygulandığını düşünüyorum. Acı verici. Yataktan kalkarken aniden bir bildirim geldi. "@baturayanar bir fotoğraf paylaştı." Hemen bildirimin üstüne tıklayarak fotoğrafa baktım. Mükemmel ötesiydi. Çünkü o benim idolümdü ve her zaman en mükemmel oydu benim için.
   Yine herzaman ki kombinim tişört-pantolon giyerek Nehir'in yanına gittim. Galiba geç kalacağımızdan korkmuştu bu yüzden bana sinirle baktı. Ah! Burada size kimi alacağımızı söylemedim. Baturay'ın en yakın arkadaşlarından biri Berk (Vales). Bana yıllardır olan sözünü bu yıl tutup beni Baturay'la tanıştırcaktı.
Nehir arabayı getirip bana göz kırptı. Bu bizim arabayı sen sür deme şeklimizdi. Arabanın ön koltuğuna bindiğim an Berk'ten mesaj geldi. "@berkorl: Hadi kızım ağaç oldum. Şuan kök salıyorum."
Yaprak: Nehir kanka, Berk mesaj attı. Beklemekten kök saldım diye. Demekki inmiş.
Nehir: Geç kaldık sayende!
Yaprak: Ya of beklesin biraz banane
Nehir: Yo of bokloson boroz bonono
Yaprak: Yoksa... Berk'e aşık mısın?
Nehir: Saçmalama! diye bana çemkirdi.
Onun içten içe aşık olduğunu biliyordum. Ama Berk onu kardeşi gördüğü -belki de daha farklı- için o da ona öyle davranıyordu. Nehir içine kimseye açmazdı. Ailesine bile... Arabayı sürerken hala aklım Baturay ve Nehir'deydi. Arabadan indiğimizde Berk'e "Nerdesin? Otopark'a gel" diye mesaj attım. Heralde bizde intikam almak istiyordu ki 15 dakika sonra geldi.
Berk: Her an üstünüze kusabilirim. Dikkat
Yaprak: Deneme bile. Senin o kusan ağzını japon yapıştırıcısı ile yapıştırırım bak
Berk: Peki güzellik
"Güzellik" demesi bana garip gelmişti. Sonuçta sevgili değildik ve birbirimizi de sevmiyorduk... Ya da ben çok abartmıştım. Biraz toparlandıktan sonra kendime geldim. Neden bu kadar takmıştım? Acaba onun beni sevme ihtimalinden mi korkmuştum? Bilmiyorum...

***

Arabaya bindiğimizde ben sürmeye sürücü koltuğuna geçerken Berk oturdu.
Yaprak: N'apıyorsun sen ya?
Berk: İyi fıstık, sen yorulma diye arabayı sürüyorum. Beğenemedin mi?
Yaprak: Beğenemedim, bana "Fıstık" ve "Güzellik" demeyi kes!
-çok mu kötü davranıyordum ona ama bu bardağı taşıran son noktaydı-
   Berk somurtarak arka koltuğa yerleşirken Nehir'e dönerek " Bu gece sizde kalabilir miyim?" dedi. Ben mimiksiz bir şekilde "Hayır" derken Nehir çoktan onaylamıştı Berk'i.

•Baturay sonraki bölümlerde gelecek.
•Sizleri seviyorum yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın💖

•Baturay come on the next chapters.
•I love you. Do not forget make comment and take a vote💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Herşeyimle Seveceğim "Baturay"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin