BÖLÜM 1-İLK GÖRÜŞ

37 1 0
                                    

...

Liseye başlayınca aşktan özellikle uzak duracağıma dair bir söz vermiştim hiç bozmamak üzere...Ta ki o gözleri görene kadar.O an hoş çocuk deyip geçmiştim.Ama ne zaman aynı ortama denk gelsek istemsizce gözlerimin ona kaydığını farkettim.Belki de ufak bir hoşlantıydı diye kendimi kandırmaya çalışmıştım.Ama başarısız olmuştum.Bunu arkadaşım Buse'ye anlattığımda cırladı.

"Ne sen Ege'ye aşık mı oldun?"

"Bağır bağır tüm okul duysun."

"Hiç söylemiyorsun da aq."

"Keşke söylemeyeymişim  bu tepki ne aq."

dedim gülerek.O da güldü.

"Ne bileyim Öykü.Sen ve aşık olmak...İroni.."

dedi gülerek.

"Niye ki be?"

dedim hayal kırıklığına uğramış bir sesle.

"Yani  yanlış anlama ama erkeklere olan ilgisizliğin sonucunda lezbiyen olduğunu bile düşünmedim değil hani ama kızlara da ilgin yok.Neyse susim ben."

"Oha aq sıçtın bir saniye de yaa.Ben kantine gidiyom."

dedim ve onu orada bırakarak kantine geçtim.Her zamanki klasiğim çiziviç ve icetea mi alıp çıkıyordum ki kantinde onu gördüm.Kantinci teyzeye yardım bahanesiyle içeri girip sıra beklemeden istediğini alacaktı ibneeeee.Bu çocuktan niye hoşlandığımı şimdi anlıyorum.Benim gibi çünkü :D Ama dur elimdeki ice tea limonlu şunu şeftaliyle değiştireyim bi.

"Baksana."

Arkasına döndü.

"Ne var?"

"Şunu şeftalilisiyle değiştir."

"Bana ne kantinciye söyle."

"Oraya yardıma diye girmedin mi?Al değiştir şunu."

"Tamam be.Ne istiyorsun?"

"Şeftalili olanından."

"Neylisi tekrar söylesene"

dedi piç smile atarak.

"Şeftalili dedim ya."

"Anlamadım.Tekrar."

dedi piç smile yüzünde yayılırken.

Kasteddiği şeyi yeni anlamıştım.Jeton yirmigen olunca anca yanii. :D

"Sikerim belanı.Git bana o siktiğimin şeyini getir."

diye cırladım.

"Pardon da neyle sikeceksin."

dedi gülerek.

Orta parmağımı gösterip kaşlarımı kaldırdım.

Gülüşü yüzünden yavaş yavaş silinirken dolaptan aldığı icetea yi yüzüme fırlattı.Yakalamasaydım yüzümde patlayacaktı.Zil çalınca sınıfa geçtim icetea yi açıp bir yudum aldım.Çilek tadı vardı.Kaldırıp kutuya baktım

Çilekliydi.Ana avrat sövdükten sonra kutuya sanki oymuş gibi nefretle baktım ve bir yudum daha içmeden çöpe attım.Çiziviçi de böylece kuru kuru yemek zorunda kaldım.

Matematik de çekilmiyorki aq.Bu adamı da hiç sevemedim.Gerçi ben okulu sevmiyorum ama neyse oralara hiç girmiyelim.En son dayanamayıp kafamı koluma yaslayıp yattım.Hocanın sesiyle irkildim.

Chucky smile attı.

"Bu soruyu da sen çöz."

Aq okulunda bir rahat yok ki.

TAMAMIYLA GERÇEK BİR AŞK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin