Δεν έπρεπε να τον ερωτευτώ

155 20 0
                                    

Τελειωνει επιτελους αυτο το μαρτυριο που αποκαλω εξετασεις και οχι δεν ημουν τυχερη να δινω μονο 4 , βασικα 5 , μαθηματα αλλα εδινα 13 .......

και ναι δεν ηταν οτι καλυτερο ......

Και για να δείτε ποσό με έχουν επηρέασει οι ηλίθιες εξετασεις πάρτε ενα καταθληπτικο κομματι

Θα επανόρθωσω στο επόμενο
Προμις



This time ....

Με το που ανοιξε η πορτα ο Αλεξ απομακρυνθηκε απο εμενα και εστρεψε το βλεμμα του προς το μερος της πορτας και γουρλωσε τα ματια του 

Γυρισα το κεφαλι μου παραξενεμενη και αντικρισα ενα πολυ γλυκο κοριτσι που μας κοιτουσε με γουλρωμενα ματια και αυτη και αφου σταυροκαταπιε και εκανε ενα βημα προς τα πισω ειπε 

''Ε-εμμμ... συγνωμη για την ενοχληση ... απλα ηθελα να πω στον Αλεξ οτι επεστρεψα , εμ τωρα ν-να φευγω ....''

Γυρισε να φυγει μα ο Αλεξ την σταματησε 

''Περιμενε Λυδια .... μην φευγεις ...''

Αυτη γυρισε πισω και τον κοιταξε στα ματια με λαχταρα και αυτος το ιδιο 

Την κοιτουσε εντονα και ηταν λες και οι δυο φοβοντουσαν κατι αλλα δεν ξερω τι ηταν αυτο ....

Ξαφνικα αυτη ετρεξε κατα πανω του και επεσε με φορα στην αγκαλια του ενω αυτος την εσφυξε απο την μεση πανω του και εβαλε το κεφαλι του στο φαθουλωμα του λαιμου της ενω φαινοταν πως μυριζε με λαχταρα το αρωμα της ....

Ενιωσα τα ματια μου να καινε και η οραση μου να θολωνει πολυ περσσοτερο απο οτι πριν λιγα δευτερα ....

Προσπαθουσα πολυ για να μην αφησω τα δακρυα μου να τρεξουν σαν χυμαρος πανω στα κοκκινισμενα μαγουλα μου.....

Εφυγα απο εκει ενω ανεβηκα πανω στο δωματιο και αφου αλλαξα με σκοπο να βαλω καθαρα ρουχα.. πηρα το κινητο μου και πηρα την αποφαση να φυγω και να τους αφησω να μιλησουν με την ησυχια του ... 

Εξαλλου φαινοταν οτι ειχαν πολλα να πουνε ....

και επίσης φαινόταν οτι δεν ειχα καμια θεση εδω περα πλεον ..

Πλεον ειχε βρει καλυτερη παρεα ...

Επρεπε να ειχα φυγει εξαρχης 

Επρεπε να μην ειχα αφησει τον ευατο μου να τον ερωτευτει εξαρχης ...

και επρεπε να το σταματησω οσο ειχα καιρο ολο αυτο αλλα οσο δυσκολο ηταν να ξεκοψει ενας νακρωμανης απο τον εθισμο του με τα ναρκωτικα ετσι και γω πλεον ειχα εθιστει στα φιλα του στα χαδια του σε αυτον τον ιδιο ....

Me,Myself and HimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum