--İŞTE O AN--

59 3 0
                                    

Merhaba ben Ayça.18 yaşındayım.Babam bir ihracat şirketinde genel müdür,buna bağlı olarak durumumuz iyi.Doğa Kolejinde okuyorum,pek çevrem var sayılmaz.Ama çevrem olmamasına rağmen çok güzel arkadaşlıklarım var.onlar benim canlarım.Annem zaten babamla boşandı.Benim yüzüme dahi bakmıyor,evlendi benden sonra öbür kocasından iki çocuğu var.Ondan nefret ediyorum.Babam desen beni çok seviyor buna inanıyorum fakat işlerinden dolayı benle pek ilgilenemiyor.Sürekli yurt dışında geldiğinde ise dinlenmekle meşgul oluyo.Babamla en son beraber gittiğimiz yer babannemin cenazesiydi.7 sene önce..

Zaten ondan sonra babam benle ilgilenebilen bi dadı buldu.Babam ve annemden çok dadımı görüyor,onla dertleşiyor,onla eğleniyordum.Kısa zamanda annem gibi oldu.O da 5 sene önce kızını çok kötü bir hastalık olan lösemiden kaybetmiş.Beni kızı yerine koydu,ben ise onu annem yerine koydum.Çünkü benim öz be öz annem olacak kadını doğru düzgün görmemiştim bile.Dadım evinde tek kaldığı için e evi uzak olduğu için,babam da benim dadımı çok sevdiğimi görünce onu bizim evde kalması için ikna etti.ev zaten baya büyüktü.misafir odaları hariç 3 tane daha boş oda vardı.onlardan en büyük olanını babam güzelce kurdu ve dadıma verdi.artık dadımla odalarımız da aynı kattaydı.korktuğumda gidip sarılabileceğim birisi vardı evde.hala büyüdüm fakat akşamları korkunç bir film izlediğimde dadımla yatarım.dadım artık anneden ööte oldu bana.fakat bir gün bu kadar mutlu bir hayat yaşarken babam bana dünyayı dar etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

--İŞTE O AN--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin