Canandan devam:
Kapıdan içeri bir adım attım. İki koruma vardı. Selam verdim. Tık yok. Yaşıyolarmı diye bakmak için yaklaşdım. Elimi önlerinde salladım. Yine tepki vermediler. Bir an yaşmadıkları kanaatine geldim içeri girmeye karar verdim. Tam o an gözume öyle bir baktı ki yerimde sıçradım resmen. Hemen içeri girsem iyi olur nede olsa yaşıyorlar.
Bazen bana gercekden hey heyler geliyor. Neyse daha fazla rezil olmadan içeri girsem iyi olucak.
Evin kapısına geldim. Ne yalan söyleyeyim heyecan dorukda. Sanki survivor ada konseyindeyim ve adaylardan biri benim. Nasil bir kafa yasiroysam artik.
-Sen bir az daha dikilirsen burda senin yerine baskasini ise alickalar ve sende surviora katilmak icin nobet bekliceksin o olucak. Kizim girsene iceri!!
-Tamam be giriyorum. Ne yapayim yani her gun boyle is ve boyle ev gormuyorum.
-he he gir sen iceri
Ben bir kac gun once ic sesimi seviyorummu demisdim? Sozumu geri aliyorum. Gercekden bazen sinir ola biliyor. Ama bir konuda hakli kapida dikilmeyi birakib iceri girmeliyim.
Tam kapiyi calacakken. Kapi acildi.
-"Gunaydin. Siz Canan hanim olmalisiniz. Buyurun iceri Asiye hanimda gelicek az sonra."
Benim ismimi nerden biliyordu ki?? Ve en onemlisi nerden bildi benim burda oldugumu.
-Kizim sen cidden salaksin ha. zengin bunlar kizim her halde guvenlik kameralari filan vardir. Tabi gorduler sen agac gibi dikildin orda kendileri geldiler senin icin.
- haa dogru soyluyorsun kamera. Hic aklima gelmedi.
- Zaten ben olmasam hic bir sey aklina gelmiyorda neysee.
-Sana cevab vermeyeceyim.. Ama bir dakika ismimi peki nerden biliyor bunada cevab versene ic ses???
- her halde ailenin tek ogluna bakicak kisiyi arastirmayacak kadar akilsiz degilerdir dimi??
-evet yaa neyse senle ugrasilmaz ne yapip edib beni haksiz cikarirsin sen.
-hakliyimda ondan.
Hiiiii kadin kac dakikadir beni bekliyor yaa. Allah belani cermesin ic ses. Hemen kadina cevab verdim
-"Gunaydin. Evet ben Canan. İs gorusmesi icin gelmisdim."
-"Buyrun iceri. Ben size yolu gostericem."
Yolumu??? Ev o kadarmi buyuk?? Tamam disardan buyuk ama ne bilem yaaa. Ben bu aralar cok dusunmeyeyim. Ters tepki oluyor.
Kadin onden ben arkasindan iceri girdik. Ev gercekden guzel. Ama tabi ben bildirmiyorum dibimin dusduyunu.
Salona geldik. Salon dediyime bakmayin benim ev kadar nerdeyse.
-"Canan hanim siz burada bekleyin Asiye hanim gelecek simdi."
-"Tamam."
Dedim. O da cikti. Asiye hanim her halde hastanin annesi olucak. Hasta Acaba kac yasinda? Cocukmu?? Neyse Oyrenirim nasil olsa.
Asiye hanim gelene kadar bende salonu gezmeye basladim. Duvarlarda fotograflar vardi. Galiba onlarn ailesi olucakdi. Bir erkek bir kadin ve bir cocuk. Ne kadarda mutlu gorunuyorlar
Kendi ailemi hatirladim. Bir kac yil oncesine kadar bizde boyleydik...Neyse uzulmenin sirasi degil simdi. Salonu bir az daha gezdim ve bir erkek fotorafi gordum acaba bu omu?genc bir erkek. allah var yakisiklida. Ama bana ne yani ben is icin geldim buraya. Ben bunlari dusunurken arkadan bir ses geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleyin Öpüşü
RomanceYatak hastasi olan babasinin hastane mastaflarini karsilamak icin ayni babasi gibi hasta olan sandalyeye mahkum olan bir adama bakmaya mecbur olan bir kizin hikayesi. Devami kitabin icinde sevmenizi umuyorum.....