#KAZA#

159 10 0
                                    

Arkadaslar karar verdim hikayeyi turkce yazicam

İyi okumalar...

Hakanin anlatimindan:

Merhaba ben Hakan 22 yasindayim.Zengin,secilen bir ailenin tek cocuguyum. Tabi bununda verdiyi bir smariklik var uzerimde. Babam hep bundan sikayet eder. Annem ise benim hep uzerime titrer. Ne de olsa tek ogluyum. Ama bu durum neden babamda ayni degil bilemiyorum. Aslinda babami cok sevdiyim soylenemez. Cunki hep kavga ediyoruz. Hep benden sikayetci,hatta bu yuzden annemlede tartisiyor.

İste yine bir gun bizim evde kavga gurultu... ama sonu iyi bitmeyen bir kavga.

Babam annemle salonda konusuyordi. Salona geldiyimde beni fark etmediler. Babam anneme

-"Bu cocugu sen bu kadar simarttin!! Tepemize cikardin. Senin yuzunden bir lafimi bile dinlemiyor! Nasil annelik yapiyorsun sen!!!"dedi.

Annemin babamin sozleri karsisinda gozleri doldu ama almadi.o da sanirim babamin bagirmasi yuzundendi. Anlamiyorum ne yapdim ben bu adama. Gercekden ondan nefret etdigimi bir daha anladim

Ben bunlari dusunurken annem babama cevab verdi:

-" O bizim oglumuz. Tek cocugumuz! Bir az onu altdan alsan ne olur?"

-"Ben altdan alayimda iyice tepemize kicsin degilmi?"

O sirada dayanamadim ve konuya dahil oldum. Salonun ortasina dogru ilerlerken lafima basladim:

-"Yine ne oluyor bu evde?"

Beni yeni fark etmis olucaklarki sasirdilar. O sirada babam bana cevab verdi:

-" Bakiyorumda bizim kucuk bey geldi.Nerdesin sen oglum?! Koskoca sirket basima kaldi! Tum islere tek basima  yetismeye calisiyorum. Seni bosunami aldirdim ben o sirkete!!"

Babamin sozleri yeterince beni sinirlendirmisdi cunki ben yazarim.Yani sayilirim ama bu konuda kendimi gelistirmeme babam izin vermiyor.

Zaten zamaninda beni sirkete zorla aldirdigi icin bu konudan uzaklasmidim. Ama hep icimde kaldi kendi kitabimi yazmak istiyorum ama olmadi. Simdide babamin bu yapdigina karsilik bende sirketteki isleri cokta umursamiyorum.

Neyse bu uzun konu zamanla oyrenirsiniz. Ben babama sinirle cevabimi verdim:

-" Baba sana daha kac kere soyleyecegim ben o sirkette calismak istemiyorum!! Anliyomusun istemiyorum!!"

-"Ama sen o sirketde calisacaksin!!"

-"Neden yaa zorla bana bunu yaptiramaszin!"

Ne zann ediyorki kendini.Babam ola bilir ama hayatima bu kadar karisamaz. O sirada anneme baktim gozleri dolu-dolu bize bakiyordu. Annemi seviyordum. Benim yuzumden o da uzuluyordu. İste eger zamaninda o sirkete girmeyi kabul etdiysem annem icindi. Babamin sesiyle dusuncelerimden ayrildim.

-" Bal gibide yaparim kucuk bey. Ben senin babanim ben ne istersem o olur. Hem simdi anlamiyorsun ama gelecekde ailen olunca beni anlayacaksin. Ben hep yaninda olmayacagim. Ve sirketde benden sonra sana kalacak onu yonetmeyi simdiden ogrenmelisin. Ben senin icin soyluyorum ogum."

Hah benim icin soyluyormus. Tek dusunduyu kendisi....

-" Benim icin soyluyorsun oylemi? Sen benim icin hic bir sey yapmadin. Sen beni dusunseydin benim yazar olmama yardimci olurdun. Sen yalniz kendini dusunuyorsun! Senden nefret ediyorum!! Baba... Sana baba demeye dilim varmiyor.."

Dedim bir cirpida. O sirada babam cok sinirli bir sekilde bana yaklasti ve bana tokat atdi.

Yuzum acimadi ama o anin etkisiyle yuzum yana dondu. Bir kac saniye sonra yuzumu donderdim ve babama baktim. Pismanmi diye. Ama hala sinirliydi. Anneme baktim coktan aglamaya baslamisdi bile.

Bu sefer fazlasiyla sinirlendim. Simdiye kadar babamla cok tartistik ama boyle hic olmamisdi.. Babam ilk defa bana vurdu. Bu cok aci gelmisdi.

Hizla ve sinirle salonu terk etdim. Seslerdeb anladigim kadariyla babam cikmisdi. Evimiz fazla buyuk o yuzden bir kac hatta 4 cikisi var ben salonun onundeki cikisa dogru gittim bu kapi qarajin arka kapisina gidiyor. Babamda her halde diger cikisa gidiyordu. Adimlarimi hizlandirdim ki babamdan once qaraja geleyimde karsilasmadan arabami alib cikayim.

Tam qarajin arka kapisina geldim. Kapiyi acib evden disari  ciktim qarajin onunde  durdum tam o sirada ne oldugunu daha anlamadan babam arabayla hizle qarajdan cikti. Arkaya dogru geldiyi icin  beni gormedi. Ve..beni vurmusdu... İkinci kez o kadarda hizli degildi ama yere yigildim aciyla.

Bilincim yerindeydi. Sesleri duya biliyordum. Babam

-"Oglum!!" diye bagrdi ve yanima geldi.

Seslere annem, hizmetci ve bahcivanda gelmisdi. Hepsi basima toplasmisdi. Gozlerim karariyordu. Annemin sesini duydum

-"Oglum, ogluum!!! Ac gozlerini. Oglum duyuyormusun!!! Acik tut gozlerini.Lutfeb oglum hastaneye gidicegiz dayan!!"

Gozlerimi actim ve tek soz soyleye bildim

-"Bacaklarimi hiss etmiyorum..."

Evet arkadaslar nihayet yeni bolum geldi. İn sa allah beyenirsiniz. Yazim hatalari olduysa kusura bakmayin dedigim kimi turkce bu kadar :)
Vote ve yorum yaparsaniz sevinirim
Gorusmek uzere...

Meleyin ÖpüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin