+1+İlk Görüş

14K 375 259
                                    

Sabah uyandığımda tam tamına saat 9'du.Okula geç kalmıştım içimden sövüyordüm.Anneme bağırdım ama evde yoktu babam ise hep uyuyordu gerçi pek anlaşamazdık o yüzden fazla konuşmuyorduk.Hemen üstümü giyip okula gittim.

[Bunlar gibi djamxn] Bizim kızlar gelmiş mi,diye baktım  Ga-Eul ve Sun-Hi bana doğru koştular ve sarıldılar[ Ga-Eul ve Sun-Hi Bong-Cha nin en yakın arkadaşlari] ne olduğunu sasirdim ama ben de onlara sarılmıstım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Bunlar gibi djamxn] Bizim kızlar gelmiş mi,diye baktım Ga-Eul ve Sun-Hi bana doğru koştular ve sarıldılar[ Ga-Eul ve Sun-Hi Bong-Cha nin en yakın arkadaşlari] ne olduğunu sasirdim ama ben de onlara sarılmıstım.
Ga-Eul:Okula hiç gelmeseydin fjdmfms
Sun-Hi:Aynen ya seni merak ettik niye geç geliyonn
Hep beraber gülmüstük ama içimde kötü bir his vardi neden bilmiyordum annemi evden çıkarken görememiştim çok endiseleniyordum galiba ondandı zar zor gülümsemeyle sınıfa geçtim.Okul bitmek bilmiyordu.Tenefüse çıkmıştık son dersti. Os en sevdiğim öğretmen geliyordu Woo Kim geliyordu ah çok yakışıklıydı Evett ders edebiyat çok mutluydum.
Woo-Kim:"Çocuklar bir kağıt çıkarın ve hayatınızı yazın" demişti.
Ben ve kızlar birbirimize bakarak kıkırdamaya başladık.
Kâğıt çıkarırken elim kesilmişti ah bu kağıt yokmuydu ya! Bir anda arkamda bir nefes hissettim deliriyordum galiba neyse aldırış etmeden işe koyuldum.
H-hayatimi yazacaktım ama hayatım yoktu darmadağindi bu kalbimi yaksa bile ayakta duruyordum en yakın arkadaşlarım burdaydi ve onlarla vakit geciriyordum. Annem benim hayatımdı tek hayatım... Gözlerim dolmuştu Woo-Kim bana yaklaşarak Bong-Cha kendini zorlama tatlim kalk bir lavobaya git dedi.Hemen lavobaya gittim ve aynada k-kan lekeleri vardı.Birinin burnu falan kanamıştır dedim yuzumu yıkadım ve zil çaldı.Okuldan çıkmıştık kızlar ve ben akşam bir kafede buluşacaktık.

Eve gider.

Evde hala annem yoktu.Aradım ama ulaşamadım ah nedendi neyse dedim ve telefonu bir kenara attım.Yatagima zıpladım en sevdiğim şeydi yatakta zıplamak deli gibi şarkı dinliyor ve dans ediyordum.Saate baktım ve 6.00 idi.Kizlarla 7.00 da buluşacaktık ah hemen hazırlamalıyım.

Böyle bir şey giymistim çünkü bara gidecektik hayatımda hiç böyle giyinmemiştim ama çok hoşuma gitmişti fmsmdms

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bir şey giymistim çünkü bara gidecektik hayatımda hiç böyle giyinmemiştim ama çok hoşuma gitmişti fmsmdms.Telefonumu alarak evden çıktım.Mecburen ara sokaklardan geçiyordum kızlarla buluşmuştum bara girdik ve bir sürü erkek vardi.
Sun-Hi:Bong-Cha ohhaa çok güzel olmuşsun ayni tişörtleri giymisizz.

Ga-Eul:Ya of susun bi ben Tae me bakıyorum fff ▪_▪
[Ga-Eul ün aşık olduğu ünlüğ]

Off dedim ve bir kokteyl istedim annem alkol almamı sevmezdi bir kere bile içmemiştim ve o adam bana alkol verdi ve içinde bir şey vardı ve başım ağrıyordu... Bayıldım ve gerisi karanlık...

Bebekler nasıl yaaff yeni yazmaya başladım devamı gelecek ha valla çok uğraştım yeni kişiler eklencekk çok eğlenceli olacak vampirler falanğ😍 Neyse gorusuruzz💙

Stars İn My Zenith|VAMPIRE|✔Jeon Jungkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin