Mergem împreună spre copac. Pe deal se afla un măr înalt.
-De ce se află un măr aici? întreb eu.
-Deoarece are cele mai bune mere din oraș. De asemenea acest copac este sigla orașului, spune Sam.
-Okay. Dă-mi lopata.
-Nu. Lasă-ma pe mine.
-Bine.Sam a început sa sape intre rădăcinile mărului. După 10 minute scoate din pământ o cutie veche.
-Poftim, zice Sam.
-Mersi, spun eu.Deschid cutia. În interior se afla un bilet galbejit și un săculeț și mai galbejit.
-Cu ce să încep? îl întreb eu pe Sam.
-Cu biletul.Deschid biletul. Îl citesc.
-Citeste-l cu voce tare, spune Sam.
-Bine.
- "Dragă Annabelle,
Văd ca ai găsit biletul meu. Sunt mândră de tine. Acum iți voi da niște instrucțiuni pentru folosirea nestematei. Sper ca ai la tine colierul pe care ti l-am dat. Poate ai observat ca îi lipsește o bucata din nestemata. În săculeț se află bucata lipsă. Pentru a ajunge în HollowFall trebuie să introduci bucățica lipsa în colier. Apoi apăsă pe nestemată. Îți urez noroc!"
Sam se uita la mine absent.-Annabelle trebuie să-ți spun ceva...
-Ce?
-Știi ceva....nu contează.....
-Ești bine ?
-Da....
-Okay.Am deschis săculețul. Înăuntru se afla o pietricica mica și albastră. Înainte nu observasem gaura lipsa din colier. Sam se uita absent în jur.
-Sam! Sigur ești okay?
-..........Am introdus pietricica în colier. Deodată a început să strălucească pentru 5 secunde. Am apăsat pe pandantiv așa cum mi-a spus mama.
Totul era în ceață. Îl auzeam pe Sam cum mă striga. Am închis ochii.
CITEȘTI
Inimă de cristal
AdventureAnnabelle este o fata simpla care locuiește cu bunicii ei într-un oraș simplu și plictisitor. Dar când descoperă un bilețel în podul casei toată viața ei se schimbă........