Trebuia sa aflu la ce se referea indiciul. Trebuia sa aflu ce îmi ascundeau bunicii mei. Trebuia sa aflu adevărul. Erau atâtea gânduri care mă frământau.
-Annabelle! Unde ești dragă?
"O nu! S-au întors! "
-Annabelle! Unde te ascunzi?
-Sunt la baie!
-Ce?
-SUNT LA BAIE!
-Bine! Nu trebuie sa urlii!
"Trebuie să fac cumva să plec din pod fără să mă vadă bunica sau bunicu'. "
-Annabelle!!!
-Vin acuma!
Trebuia să fac cumva să pun bățul de metal înapoi în căsuța din grădină. Am ieșit de acolo când bunica s-a dus la baie. Am dus bățul la loc în căsuța din grădină. Acum venea partea cea grea. Să o întreb pe bunica de scrisoare. Trebuia să o iau încet. Dar trebuie să aștept până mâine.ZIUA URMATOARE
Era o dimineață foarte frumoasă. Soarele strălucea pe cerul albastru ca luciul apei. De obicei bunica se trezește înaintea mea pentru a pregăti micul dejun. Nu am putut închide un ochi seara trecută. M-am gândit la scrisoare,la colier și la cum o să-i pun bunicii întrebarea.
M-am dat jos din pat. Podeaua era rece. Ca de obicei m-am dus să mă spăl pe dinți.
Bunica mă aștepta în bucătărie cu masa pusă.
-Bună dimineața, draga mea!
-Neața. Buni, trebuie să te întreb ceva.
-Sigur scumpo. Spune.
-Mama mi-a lăsat vreodată ceva înainte sa moară?
-......Nu cred.......
-Cum adică " nu cred" ?
-Adică nu.
-Buni tu îmi ascunzi ceva?
-Nu draga mea.
-Buni tu mă minți?
-Dar ce e cu toate întrebările astea?
-Vrei adevărul?
-Da.
-Am fost în pod cât timp tu ai fost la piață și am găsit o cutie cu numele mamei. Am găsit acolo un colier și o scrisoare. Nu ştiu dacă tu ai apucat să o citești. Cred că e momentul să afli.....
-Destul! Annabelle treci în camera ta! ACUM!
-Dar buni!
-Nici un BUNI.
-Știi ceva! O să merg în vacanță la matuşa Margareta!
-Dar Annabelle tu ai vrut să petrecem vacanța aceasta împreună.
-Nu bunico! O să merg la matuşa Margareta și punct!
-Bine. Fă ce vrei. O să îți respect decizia. O să caut un avion cât mai repede.
-Bine.ZIUA URMATOARE
Ziua asta o să plec la mătușa Margareta, în Olanda. Mi-am făcut bagajele și am plecat spre aeroport cu bunicul. Am mers cu dubița lui.
CITEȘTI
Inimă de cristal
AvventuraAnnabelle este o fata simpla care locuiește cu bunicii ei într-un oraș simplu și plictisitor. Dar când descoperă un bilețel în podul casei toată viața ei se schimbă........