Prolog #0

20 9 1
                                    

Pv. Alex

Miałem ochotę śpiewać i tańczyć
Jego słowa choć tak ciche- tak piękne
Jego gesty choć tak zwykłe- tak poruszające
Wszystko co robił, dla mnie, było cudowne.
Choć nieme i nic nie znaczące ruchu dla mnie miały znaczenie.
Tępe spojrzenie, przypadkowe dotknięcie było dla mnie jak zjednoczenie z aniołem.
Mogłem patrzeć na niego, czytać z jego pełnych ust, oglądać jego piękne oczy i dotykać jego pięknych włosów.
Ile bym oddał by zwrócił na mnie uwage. Ile bym oddał by powiedział do mnie zwykłe "Cześć" Ile bym dał...

-Alex, o czym tak głęboko myślisz?-
Dopytywał mnie młody nauczyciel trzymając w jednej ręce książkę w drugiej krede.

Podniosłem wzrok od niechcenia. Cała klasa zwróciła oczy ku mnie. Całe dziewiętnaście osób patrzyło na mnie z zainteresowaniem jak by szczęście było ukryte tuż obok mnie w ostatniej niechcianej ławce pod szarą ścianą.

-Przepraszam, zamyśliłem się- Odpowiedziałem zgodnie z prawdą.

-To już kolejny raz na mojej lekcji, dziewczyny odstaw na później- mruknął ironicznie. Odwracając się plecami do klasy ponownie pisząc coś na tablicy.

Ta... "Dziewczyny"... Jestem po uszy zakochany w pańskim braciszku... Z pewnością na każdej lekcji mysle o dziewczynach.
Spojrzałem jeszcze raz przez okno mając nadzieję, że zaraz z boiska wróci moja miłość na czele z resztą klasy. Ile bym dał żeby mnie w końcu zauważył...

-Panie Alex'ie- znowu usłyszałem głos nauczyciela. Poderwałem się  a krześle patrząc na nauczyciela

-T-tak?- zapytałem lekko wystraszony. Znowu oczy moich "kumpli" skierowały się na moim wystraszonym obliczu

-Zapisujesz pracę domową czy wyglądasz przez okno?- zapytał już chyba na maksa znudzony moim odpływaniem w głębiny swojej krainy.

-Tak- mruknąłem coś cicho pod nosem od niechcenia, po czym chwyciłem za długopis i zacząłem pisać to co zanotował

Ukradkiem spojrzałem za okno.
Mój obiekt westchnień szedł właśnie z przodu klasy kierując nią w stronę wejścia rozmawiając z nauczycielem.

Uśmiechnąłem się do siebie lekko i natychmiast wróciłem do zapisywania notatki by nie dostać dodatkowej uwagi.

†††††††††††††††††††††

Oficjalna część będzie jutro czyli
-15.06.2018
Zapraszam do dalszego czytania i mam nadzieję, że lektura się spodoba, jest ona mojego autorstwa i jest też ona moją pierwszą tego typu (yaoi) lekturą.
Powtarzam:
-Lektura zawiera wulgaryzmy
-Lektura zawiera części 18+
Sceny:
★erotyczne
★seksualne
★przemoc
-Części będą wstawiane w weekendy lub jeżeli będę miał wolny czas w dni powrzechne
-Książka boyxboy/yaoi czyli miłość męsko-męska
★Nie lubisz nie czytaj★

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 14, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

You and me •Yaoi•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz