4-Sona Doğru mu ?

22 3 0
                                    

Dedektif Benniton kasa meselesinde yalan söyleyenlerden biri katil çünkü kafa karıştırmak istiyorlar diye bir tahminde bulundu ve tüm yalan söyleyenlerle sorguya alacak ve bu işi artık bitirecekti.


D.Benniton:Evet beyler bayanlar şimdi ismini söylediklerim aynı odaya gelsin.

Hep Birlikte:Tamam!

D.Benniton:Anakin Collins, Kaloni Martinez, Jamile Diaz


*ODAYA GEÇERLER*


D.Benniton:Evet kasadan para çalma olayını konuşucaz.

Jamile Diaz:Ben bilmiyorum ki.

D.Benniton:Bana pek inandırıcı gelmedi hanım efendi :)

D.Benniton:Sizler çalışanlar kasadan parayı çalıp kaçtıklarını söylediniz ama kasa doluydu hatta işçiler'in malzemeleri de masanın üzerindeydi.

Jamile Diaz:Sen buna inanıyormusun? bu bir tuzak katil otel müdürü!

D.Benniton:Çok konuştunuz hanım efendi biraz susar mısınız ? Anakin bide senden dinleyelim.

Anakin Collins:Aslında yalana gerek yok patronu suçlamak için öyle bir şey söyledim.

D.Benniton:Buna da inanamadım bak. Sıra sende Kaloni.

Kaloni Martinez:İtiraf ediyorum!! Ben öldürmedim ama bu cinayeti işleyene yardım ettim!

D.Benniton:Adi herif seni hapise tıkıcaz ama nasıl yaptığınızı ve kimle yaptığınızı söylersen hapis indirimi yaptırırım normalde yardım etmek 8 yıl ama 2 yıla çıkarsın.

Kaloni Martinez:Anlatırım ama kişiyi söyleyemem tek söyleyebileceğim aramızdakilerden biri değil.

D.Benniton:Tamam anlat nasıl yaptınız?

Kaloni Martinez:İlk önce otel müdürünün odasına sızdık daha sonrasında 40 tane odanın anahtarını aldık dahasını da alacaktık ama otel müdürü geliyordu. Akşam oldu 2 adet bıçağımız vardı birde yanımızda bayıltma bezi ayrıca da plastik eldiven taktık ki belli olmasın 40 odaya da girdik o öldürdü ben bayılttım.

D.Benniton:Adi herifler peki yakın zamanda öldürülen?

Kaloni Martinez:Onun hakkında gerçekten bir bilgim yok.

D.Benniton:Lanet olsun!! Siz ikiniz çıkın benim Kaloni ile işim var

Aynı Anda:Tamam

Kaloni Martinez:Aslında size bir şey söylemem gerek

D.Benniton:Evet ?

Kaloni Martinez:Daha sonrasında öldürülen suçu işleyen kişi.

D.Benniton:Keon Edwars mı ?

Kaloni Martinez:Evet.

D.Benniton:Lanet olsun şimdi işimiz daha zor kahretsinn !!!!!! Bak lanet olası bunları söylediğin için cezanı azaltacağım dediğim gibi 2 sene yatıp çıkacaksın.

Kaloni Martinez:Cezamı çekmeye razıyım.

New York'ta Büyük CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin