Dedektif Benniton'un aklını çok önemli bir şey gelmişti Otel Müdürü ile konuşurken otelde yaşayanlar arasında Abina Fisher adlı kişi var demişti ancak öyle biri yoktu bu da neydi şimdi iyice kafası karışmıştı Dedektif'in.
*HIZLICA OTEL MÜDÜRÜ'NÜN ODASINA GİDER*
D.Benniton:Hani Abina Fisher diye biri vardı yalancı herif!?
O.Müdürü:Hoop sakin ol o zaten aramızda.
D.Benniton:Ne diyorsun sen be ?
O.Müdürü:Onun gerçek adı Jamile Diaz
D.Benniton:Demek o kadın peki sen neden öyle söyledin adi herif !
O.Müdürü:Sakin ol ve arkanı dön.
*BENNİTON'UN YÜZÜNE KİMLİĞİ BELİRSİZ BİR ADAM SİLAH DAYAR*
D.Benniton:Demek sendin pislik herif.
O.Müdürü:Hayır ben değilim senden başka bir şey istemem gerek.
D.Benniton:Söyle.?
O.Müdürü:Ölü olan katilin yardımcısı ...
D.Benniton:Eee saadete gel şerefsiz.
O.Müdürü:O benim çocukluk dostum ya onun cezasını yok edersin ya da ölürsün.
D.Benniton:Öldürsene haydi pislik herif bir katil yardımcısını destekliyorsun belkide katili öldüren katil sensin!
O.Müdürü:Doğru bildin ama sen öldükten sonra bunu kimse bilmeyecek daha sonrasında gelen dedektif hiç bir şey bilmiyor olucak nasıl plan :DD
D.Benniton:Haydi şerefsiz adamın öldürecekse öldürsün bunun cezasını en geçinde çekeceksiniz.
O.Müdürü:Dur dur işi zevkine bırakalım :DD
D.Benniton:*** herif!
O.Müdürü:Seni takmıyorum konumuza gelelim Benniton neden katili öldürdüm biliyor musun çünkü dostumu kullanıyordu ben katil değilimdir kahramanımdır.
D.Benniton:Kesin öylesindir öğrendiğinde verseydin şuan ömrü boyunca hapiste olurdu!
O.Müdürü:Bak dostum sen iyi bir dedektifsin ama ona ceza vermen çok yanlış vereceksen bana ver o öldürmedi iş ortağı oldu ama ben katili öldürdüm.
D.Benniton:Tamam sadece yardımdan dolayı mahkemeye gönderilicek sen de katili öldürdüğün için kahraman muamelesiyle çok yatmazsın merak etme.
O.Müdürü:Tamam git polise her şeyi anlat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York'ta Büyük Cinayet
Mystery / ThrillerNew York'ta bir otelde 40 ölü var.Bu olayı çözmek için seçilen kişi Dedektif Benniton peki bu olayı çözebilecek mi?