CD

178 7 0
                                    

videonun başımda bir kadın doğum yapıyordu. Kadını tanımak zordu ama bana tanıdık gelmişti. Videonun belli belirsiz yerleri gesilmişti. Yarım saatin ardından kamerayı tutan kişi odaya girdi ve "Ah, sevgilim bir kızımız çok güzel" desi ve kadına kamerayı döndürdü tam o sırada kadını tanıdım bu kadın Eylem. Eylem "biliyorum sevgilim" dedi. Kamerayı tutan kişi "adı ne ajan kız?" dedi Eylem "Sıla" dedi. Eğer Sıka'yı bulursam büyük bir ipucu yakalamış olurdum. Videonun devamında Eylem "Kamerayı ver de seni kızımızla çekiyim" dedi, kamerayı eline aldı. Kamerayı tutan kişi Fethi. Eylem ve Fethi'nin kızı vardı.  videonun kalan kısmı simsiyahtı daha 15 dk vardı, simsihay olduğunu düşünerek videoyu kapadım. Merve'yi aradım ve hemen gelmesini istedim. Yarım saat sonra kapı çaldı, kapıyı açtım gelen Merve'ydi. Merve'ye bu videonun  ne zaman çekildiğini bulmasını istedim. 1 saat sonra yanıma geldi "29 Nisan 2020 yılında çekilmiş" benim doğum günümden 1 gün sonra kızın adı Sıla ve Eylem ve Fethi şehit oldu yani Sıla benim gibi yetimhanede büyüdü belkide o Sıla benimdir ama buna emin olmam için bir ip ucuna ihtiyacım var. "Merve, Eylem'in kızını bulmamız lazım. Eylem'in hangi hastanede doğum yaptığını bulmalısın" dedim. Merve ise "Sen Karabayır yetimhanesine bak 28 Nisan 2020 doğumlu Sıla adında bir kız bulmalısın" dedi. Ben hemen karlı çıktım " Ama videonun 29 Nisan 2020 yılında çekildiğini söylemiştin" dedim. Merve "Videonun siyah kısmından sonrasını izlememişsin belli" dedi.

Söz Eyfet'in KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin