En hård morgen

46 0 0
                                    

Katniss synsvinkel

Jeg vågner op med en knaldene hovedpine, og jeg husker intet om, hvordan jeg kom op til min seng. Solen skinner ind af vinduet, og rammer mit ansigt. Her dufter dejligt, men anderledes end, hvad jeg husker. Vent f*ck det her ikke mit værelse, er jeg blevet kidnappet?! eller voldtaget?!!!. Jeg løfter dynen, og ser, at mit tøj heldigvis stadig sidder på, så voldtægts teorien dør.  "Krrrrhhh"

Hvad fanden er det? Jeg vender hovedet mod vægen, hvor lyden kommer fra. "SHIIIIT!!!" Green Arrow ligger på sofaen i værelset, han vågner med et spjæt, nok fordi han hører mig råbe. "Oh godmorgen Katniss" "hold din kæft" udstøder jeg hurtigt, at sige det til mig lige nu, er ret dårlig stil. "Hvem har tisset på din sukkermad?" "Hvorfor er jeg endt her oppe?" "Du blev pænno stiv igår, så jeg bar dig op på mit værelse. Først rejser der en indre vrede i mig, men tanken om, at han bar mig gør mig glad. "Hvad er kokken?" spørger jeg. "Æhhm lidt over ti, og er du slet ikke vred?" "Jeg magter for en gangs skyld ikke at være sur, men du skal ikke vende dig til det". "Okay okay!".

Jeg kommer i tanke om skibet, der gik på land igår, hvilket får mig op af sengen i en fart. Har du en idé til, hvordan jeg skal få fikset skibet?""Ja jeg har tænk mig lidt om, og det kan godt lade sig gøre, men det bliver ikke nemt." Det lød lidt mærkeligt, men jeg er efterhånden vant til at klare vanskelige situationer. "No problemo" svarer jeg." "Fedt, hvis vi spiser morgenmad sammen kan vi gå ned i receptionen sammen, hvor der er en mand, som jeg tror kan hjælpe". Han er virkelig nuttet, men for ikke at virke alt for begejstret  svarer jeg stille og roligt. "okay."

                                                                                        Green Arrow

Yaass! råber jeg (i mit hoved).

Vi sætter os ved et bord med to stole, og en vase fuld af plastik mælkebøtter. "Du går bare op og tager først" siger Katniss "Ok". Jeg tager nogle regnbuefarvede cornflakes med mælk på, og et glas pære juice. Da jeg kommer ned til bordet ser jeg, at Katnisses ven fra skibet sidder ved vores bord. Det ærgrer mig lidt, men jeg vil ikke være et dårligt menneske foran katniss, så jeg lader ham sidde, desuden skal han jo nok også med ud til receptionen bagefter.

Titanic 3 - Verdens bedste historieWhere stories live. Discover now