ANOTHER

163 5 0
                                    

Evet!
Sadece geçen gün (bir ay felen önce sanırım hiç zaman kavramım yoktur) sosyalleşeceğim diye dışarı çıktım ve eve gerekli şeyler yayınları olmasa ne yapacağım diyerek geri döndüm.
Genellikle internetten alışveriş yapardım (hemcinslerim gibi pek alışveriş düşkünü de olmadığım için) ama bu sefer dışarı çıktım ve D&R'a gittim ama neyse günlük değil burası...
Another herzaman izlemek istediğim ama üşendiğim için başlayamadığım bir animeydi. Mangasını görünce dayanamadım  ve aldım. Öbür mangalardan daha pahalıydı ama 2 cilt birlikteydi yani bence normal bir durum. Harika bir şeydi. Öbür cildi de çıkar çıkmaz alacağım. Yani inşallah.
Konusu biraz gerilim, korku üzerine idi.
Sadece 4 cilt yapacaklarmış ben 1 ile 2. Cildi aldım zaten aynı kitaptalardı ve 3 ve 4. Cilt de birlikte çıkacakmış. Sonra manga biteceği için bir bölüm daha yapıp gerçek bir tavsiye/ yorum yapacağım ama ben bu mangayı aldığıma kesinlikle pişman olmadım, gerçi hangi mangayı alıpta pişman oldum kuroshitsuji yi alınca biraz pişman olmuştum... Çünkü animesi kadar hoş değildi bence. Bir de çok uzun bir seri ve ben sadece 1. Mangasını aldım gerisini de almayı düşünmüyorum.  Bu arada gittiğim D&R daki çalışanlardan çok memnun kaldım, yani, bilmiyorum, bir şey sormadıkça peşinde dolaşmıyorlar ve manga deyince müzik grubu olan mı demiyorlar...
Daha ne isteyebilirim ki.
Belki ben de bir D&R'da işe girebilirim.
Yani...
Bilmiyorum, sadece saçmalıyorum.
Tamam sadece Another'ın 2. Mangasını halen bekliyorum.
Ve Another'i beğendim, bitirince konusunu ayrıntılı ama spoliersız bir şekilde paylaşacağım. Herkese iyi günler~💕

İZLENMESİ GEREKEN ANİMELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin