Crush 3 (iii)

72 2 0
                                    

Selamat Hari Raya Semua ! Maaf Zahir Batin ye. Sis mintak maaf kalau ade buat salah kat korang , kita 0-0 okay ? 😊❤

_______________________________________

Okay guys , after that kitorg couple just 2 bulan 😂. Ha mula ii couple memang la caring , bersweet , bersemut bermanis ha mcm ii segala rasa ada.

Gentle aku cakap . Dekat sekolah , dia mana pernah nk tegur aku sumpah cm bodo lepastu aritu aku menangis sebab gado dengan sape tah. Dia nampak , tapi dia hiraukan je. Ape jenis lelaki dia dia ni 🙄

Lepastu aku tanya la kat dia...

"awak sampai bila awak boleh setia dengan saya?"

Kau tgk eh dia cakap apa , dia cakap......

"sampai bila bila"

Kau fikir aku nak percaya ke ? Ahahahha lelaki bukan semua beb boleh percaya.





And one day....







Dia dah langsung tak hiraukan pasal aku srs aku cakap dia ONLINE. Tapi tak whatsapp langsung. Selalunya malam malam dia akan kacau aku sbb aku sll ovn tapi ini tak , selalu malam malam dia buat live dengan sorg minah sundal ni (oky sis benci gila kt betina ni sbb tu sis panggil dia minah sundal sesuai la tu panggilan tu untuk dia😂).


Aku perhati je diorang siang , malam , pagi , petang. Ey ade satu hari aku geram , aku block dia dekat semua account yang aku ade. Semua sekali yow 😂. Kabut tau tak ? Urgh menyampah.


Lepastu kan , aku dah block pun dia still tak perasan eiiii geramnya ya allahhhhh. Lepastu aritu dia dm kt sec acc aku


" ha kantoi block saya dekat ig lagi satu"

"k , mampus"

Kena seen je , BAHAHAHAHA


Okay lepastu aku dah tak tahan sangat , ha kau aku malukan dia depan kawan kawan dia. Baru dia tahu betapa sakit hati aku ni ehhh tiba 😂. Aku cakap yang aku mintak break dekat depan kawan kawan dia lepastu ha terkejot kau muka pucat darah siot muka BAHAHAHA , member dia dah sume dah terkejot , HAHAHAHAH.


Memang cara pun ni kan yang bagus ? Yela buat ape kita nak terhegeh hegeh kat dia sedangkan dah ade orang lain dalam hati dia 😊. So its more better to let it go......



Serius weyh mase aku mintak break tu , malam tu dia langsung tak whatsapp tnya apa ii pasal petang tadi. Okay memang sah dia tak kisah. Sepatutnya dia patut tanya aku , ni tak takot sgt dengan aku pergi tanya member aku , AHAHAHAH JILAKE LA.

Okay lepastukan.... After a week


Malam pukul berapa tah dia tiba tiba wassap aku cakap "kalau aku mintak gb kau terima ak ?". Lepastu... Aku.... TERKEJUT. Yela , agak agak la do main sergah ckp mcm tu je 😂.


Lepastu aku balas "hmmm" je. Then dia cakap "kalau kau taknak takpelah aku tak kisah". Lepastu kan aku tengah pening gila then aku tanya membe aku patu membe aku suh terima and aku pun terasa yang aku ni bingai pergi ikut cakap membe aku , HAHAHAHAHA.

Lepastu... Aku wassap dia balik cakap....

"okey aku terima"

(ya allah terasa diri aku bingai sangat pergi terima balek org mcm dia eyyy kau ni bodoh la put 🐷)

"tapi dengan syarat"

"apa dia ?"

"kali ni kita guna aku kau je takyah saya awak bagai"

"hmm..okay"

After that , kitorg borak borak biasa je then after 3days....

I post kat status cakap mcm ni... (serius aku cakap aku tak tujukan untuk sape sape pun ayat tu)

"Jangan cakap sayangkan aku kalau kau ade orang laa.. Menyampah tau tak ?"

Lepastu dia reply.....

"aishhh"

"asal ?"

"kau tujukan kat aku kan ayat ni ?"

"sape makan cili dia rasa pedas🔥🌶"

"kau cakap sape makan cili dia rasa pedas kan ?"

"aku terasa lah"

"terasa , terasa la lol"









Lepastu dia tiba ii cakap......

"kita kawan je kan ?"

"wtf ? what are u talking about ?"

"betul la kan kita ttm"

"bodoh kau ni"

"asal ?"

"bodo en kau ni , kau yang sebok nk mintak gb tiba ii kau kata kawan je eyyyy"

"😅😅"

"hmmm kita kawan je eh"

"mampus kau la eyy igt eh aq taknak pungut balek sampah yg aq dh buang au kbye"

*bluetick*

Esoknya......

"kita kawan je tau"

Me ; *bluetick only*

Sorry la wei dah takde mase dah nak layan kau ingat eh lepas ni kalau kau datang terhegeh hegeh kt aku lagi aku takkan terima kau , g mampuih la kau ei aku dah benci sgt ii dkat kau. TAKKENAL MAKA TAK CINTA TAPI BILA DAH KENAL MACAM CILAKA YE KAU NI.

After dia cakap macam tu kan , tiba tiba i tgk kt story dia dia ade post gambar perempuan mana tah siap cakap i miss you bagai , erm patutlah tinggalkan aku ye rupanya dah ade org lain 🐷. Lepas ni jangan carik aku lagi byebye. Sorry not sorry.

Sekarang ni bekas crush yang aku paling benci ni dah cpl dgn kawan baik aku , HAHAHHAHA.

-The End kisah crush 3-

_______________________________________

Okey pengajaran ;

TOLONG LA HARGAI ORANG , JANGAN BUAT ORANG TU MACAM SAMPAH YANG BOLEH DIKITAR SEMULA YE. SAMPAH MMG BOLEH DIKITAR SEMULA TAPI KITA NI BUKANNYA SAMPAH RECYCLE KITA NI SEORANG MANUSIA YANG MEMPUNYAI HATI DAN PERASAAN SO PLEASE BELAJAR HARGAI ORANG ❤. JANGAN BILA NANTI NASI DAH JADI BUBUR BARU MENYESAL.

A Story About Me (Malay)Where stories live. Discover now