Crush 2

114 3 0
                                    

Okay guys , how wus abt kisah crush 1 tadi ? Okay tak ? HAHAHHAHA sorry if ayat macam keling. Okay now i nak cerita about my 2nd crush 😂.

_______________________________________

Okay ni pasal kisah crush kedua. Crush kedua ni nama dia ***** (ytjt). Dia tak satu sekolah dengan aku , dia sekolah lain. Dia kawan mak aku punya anak. Kenal dia dalam IG , HAHAHAH.

Dia tiba ii DM aku kt ig and tanya mcm ii psl aku. Then dia tiba ii "beriloveyou iloveyou" dgn aku. Dia siap tulis nama aku lagi wey kt bio dia , HAHHAHA tapi itu dulu la. Skrang hanya tinggal kenangan je :).

Okay dia ni... tbh la... dia ni sweet talker duh 😍. Omg melt la jugak HAHAHAH. Tah la lepastu tiba ii aku rasa aku suka kt mamat ni , BAHAHHAA.

Disebabkan dia ni , sume kawan ii dia nak try aku lol. Lepastu si mamat ni dia mcm ... kira budak hot la kt sekola idola gadis gadis gituww. Ramai bodo perempuan kat sekolah dia dengki dengan aku , HAHAHAH amenda sia aku tak hamak pun mamat tu , BAHAHAHAH.

Everyday dia selalu chat aku , cakap mcm ii , sweet ii semua tu urghhh i really miss that moment 😭.

One day , dia dah jarang on phone because dia dah masuk asrama. Then one day kan dia dapat tau yg aku dah.... taken and then aku tgk dia macam broken anddd dia mcm dah tawar hati dgn aku :)

Tapi kan , mase haritu dia tiba tiba ... tiba tiba weiiiii dia cakap " Saya Rindu Awak Jugak ❤". I am likee.... WTF ?! OMG WHAT. APE SEMUA NI ALLAHU AHAHHAHAHHA.

Tpi sekarang ni kitorg dah takde pape 😌 dah tak macam dulu dah , and dia pun macam layan aku nak taknak je :) tau kan macam mana orang yang dah tawar hati dgn someone layan someone tu mcm mana 😌. BEGITU LAH KISAH KAMI 😌💔.

-The end kisah crush 2-

A Story About Me (Malay)Where stories live. Discover now