SERSERİ (JUSTİN BİEBER) 1. Bölüm

232 12 0
                                    

Hazırlanmak için yukarı çıktım. Mor supra mor t-shirt ve siyah pantolon giyindim ve aşağı inip kahvaltı yaptım. Siyah arabama binip okula doğru sürdüm. 

Okulda

Tamda tenefüse denk gelmişim. Yokluğum hissedilmez. Sınıfa doğru ilerlerken yanıma Ryan geldi. 

Ryan: April işini unutmadın değil mi? 

Ben:  Tabii ki hayır. Yeni arabayı kaçırır mıyım? 

Ryan: Öyleyse  hadi başla.

Ben:  Tamam.

Sınıfa geldik. April'ın yanı boştu yanına oturdum.  O ise sıranın arkasına dönmüş arkadaşıyla konuşuyordu.  3-4 dakika sonra hoca geldi. Herkes ayağa kalkarken ben gerek duymadım.  Zaten bişey demedi DİYEMEZ.  Ders başladığında tüm gözlerin benim üstümde olduğunu fark edebiliyordum. Ben ise April'a bakıyordum ama gerçekten çok güzel bir kız. Özellikle gözleri. Ne diyorum ben  sadece iddia için onu elde etmem gerekiyor. Ona baktığımı fark etmiş olucak ki kısık bi sesle ''Önüne dön'' dedi. ''Bana ne yapıcağımı mı söylüyorsun?'' dedim sanırım fazla gıcığım. ''Sen kim oluyorsun ki? Ve benimle böyle konuşamazsın''  dedi. Bende biliyorum o da diğer kızlar gibi benim onu becermemi istiyor.  ''Bak sürtük ben istediğimle istediğim gibi konuşabilirim. Kimse bana karışamaz'' dedim. ''Ah öyle mi benim için sadece kendini beğenmiş bir pisliksin sadece bir PİSLİK. Ve bana sürtük diyemezsin'' dedi tam cevabını vericektim ki  hoca konuştuğumuzu fark etti ''April ve Justin derste konuşulması yasak sizi ne zamandır susucak diye bekliyorum ama benimde bir sabrım var hemen dışarı'' dedi.  Bu güzel işime geldi başka zaman olsa fazlasıyla cevabını alırdı ama bu sefer iyi oldu. 

Bir şekilde kendimi  April' a affettirmem gerekiyor. Ona sürtük dedim ve onunla resmen tartıştım.  Kantine gittiğimde onu gördüm masaya oturmuş telefonuyla oynuyordu.  ''Selam April ben... sana söylediklerim için üzgünüm. Senden özür dilerim'' dedim.  ''Tamam özrün kabul oldu'' dedi  ''Güzel buna sevindim. Akşam işin var mı? Bana gel istersen?'' dedim.  ''Hayır, bu akşam arkadaşım bana gelicek'' dedi.  ''Peki,  2 gün sonra partim var. Gelir misin?''  dedim.  ''Evet partileri severim ama Lily olmadan bende gelmem''  dedi. ''Lily? O kim?'' dedim.  ''En yakın arkadaşım'' dedi ''Peki o da gelsin'' dedim.  ''Anlaştık'' dedi. 

AKŞAM -April'ın ağzından-

''İnanmıyorum Bieber'la tartıştınız ve gelip senden özür diledi öylemi'' dedi Lily şaşkın bir şekilde. ''Evet, ve bir haberim daha var'' dedim.  

Lily:  Dinliyorum.

Ben: 2 gün sonra partisi varmış bizi de davet etti. 

Lily:  Tanrım!! Bu çok güzel bir haber. Dedi.

Zil çaldı. Ve gidip kapıyı açtım. Karşımda gördüğüm kişiyle şok oldum. Bu Justin'di ve  Omzunda kan :O  Ve yüzünde de :O sanırım dövülmüş yada omzundaki kan...

SELAM ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM GELDİİİĞĞ  +15 VOTE İSTİYORUM.  SİZİ ÇOK SEVİYORUM. 

SERSERİ (Justin Bieber)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin