Part 35

1.5K 89 14
                                    

Soalan apekah kau ni? Aku terlalu baik untuk jawap soalan babun anda nih wahai budak iris.

" err ke..kenapa tanya? "Soal Rudy cuak.hoho dah malu tu...ngaku jelah pang kang baru tau.

" Aku tanya jawap lah "balas Ali dingin.ish garang bini aku ni hoho.

" Yes aku gay dan kau pon sama "balas Rudy bangga.

" Haa...what the..."Ali mahu je mencarut tapi dia tahu itu tersangat lah dosa.kau berkunyit tak dosa pulak?.

" Err camne nak explain eh hurm...kita dah sampai tahap atas katil tau kalau kau nak tau "Sakat Rudy.Ali hanya memandang nya dingin.

' Eh tak lawak ke aku rasa ni lah lawak yang paling lawak? dapat dari achey ni '

" Kau nih tak payah nak kelentong lah aku sepak sampai ke perlis kang insaf setahun "

" Eleh try lah kaki pon elok tak elok je "sindir Rudy.Ali mendengus.

" Kalau camtu cuba jauhkan diri kau dari aku "Ali memandang geram pada Rudy.

" Ops sorry budak iris "

" Jap iris tu ape dari tadi aku nak tau "

" Err entah aku pon tak tau lah nak cakap "

" Hurm... "Ali menjeling Rudy sekilas dan terus memandang bilik air.

" Kau nak ke jamban ke? "Soal Rudy pelik.

" Tak nak ke bilik "perli Ali.dah tau tu tamya lagi pahal sepak kang.

" Hish kau nih cuba cakap baik2 sikit "marah Rudy yang dah mula muak dengan perangai Ali.

" Perlu ke? Wajib ke? "Soal Ali bertalu2.

" Tak kata perlu pon tapi hormat lah sikit aku ni sebagai kawan "Rudy menjeling geram.

" Whatever "Ali menarik selimut menutupi mukanya.

" Lantak kau lah lebih baik aku tido "kata Rudy dan merangkak ke katilnya. Merangkak yee😏

                               *****

" Huarghh ngantuknya "ujar Jet.

" Ngantuk tido lah "balas Alicia.

" Hm...ayat yang sama je selalu keluar "kata Jet bosan.

" habis tu kau nak tido kitorang suruh kau berdiri kat tengah laut tu nak? Aku on je "soal Roza sambil menyindir huhu.

" Hish korang ni x leh bawak gurau k lah bye nak tido "Jet melambaikan tangan dan menuju ke arena.

" hahh aku kat mana ni? Ouh Arena rupanya bilik aku kata mana eh? "Soal Jet blank.

" Oi Jet kau nak pergi mana ni? Bilik kat sana lah "soal Chris.

" Ouh,keris boleh tolong dukung aku tak? tak larat lah nak terbang ape semua tu "Jet mendepakan tangan dan menghampiri Chris sambil mata sedikit tertutup.

" Kau penat sangat ke? "

" Hmm..."Jet mengangguk.

" Hm..yelah Sini "

Chris mendukung Jet dengan gaya bridal style ala2 pengantin gitiu😚sesampainya di bilik Chris meletakkan Jet di atas katilnya sebelum ke katilnya Chris sempat menyelimutkan Jet dan mencium dahinya lama.alaa cueet.

                            *****
-Pagi-

" Woi landak yang tidak ku ketahui "panggil Ali kasar.

" Aduh ngantuk lah kau pehal? "Tengking Rudy.

" Eh aku yang seoatutnya marah k "

" Apehal pulak? "

" sebab...."

" Tak payah lah main2 cakap jelah "

" Sebab...rambut kau terkena muka aku babun sejak bile kau ade kat katil aku nih? Blah sekarang!! "

" Ouh hehe sorry best sangat peluk kau "

" Damn it "


Pendek en? Tau vote n comment nanti irya update lagi

[✔]CINTA Dalam BENCI | RULIWhere stories live. Discover now