A doua zi ne întâlnim la școală. Rușinoasă ma așez lângă el.
Jm: Mai poti după aseara, încercând să ma pipăie pe picior
Eu: Normal
După ore le-am facut cunostiinta celor din BTS cu sora mea, Myeon.
Când o văzu Kokie se și îndrăgosti de ea.
Jk: Buna pisi, spuse acesta încercând își prelungă mâna sa peste formele fetei. Myeon când îl văzu deabea de abținut sa nu facă un gest obscur de făcută cu viitorul ei cumnat Jimin.
M(myeon)
M: Nu esti rau. Sa vedem cum te misti în pat!!!
Aceasta îl lua pe Kokie de cravata si îl țărâi până în camera.
Jk deabea se abținere sa nu o lase bortoasa deoarece în mintea lui"Mai e minoră dar e o bunaciune "
Nu e chiar minoră mai sunt 2luni și face 18ani.Ma rog! O lua ușor. Mai întâi cu tricoul fetei apoi cu pantaloni ei dar când ajunse la sutien și chiloti se blocase.
Jk: Puneti degetele in urechi
M: Bn baby.
După ce fata își puse degetele in urechi JK striga "Jimin am nevoie de ajutor. Jimin în timp ce ma sută iar ceilalți din trupa se holbau la noi auzi asta.
Jm: Iarăși, Niciodată nu a fost în stare să o ieie pe una așa cum trebuie. Hai iubi ca Kokie e în pana de curent cu sorta.
Eu: Deja sau combinat
Jm: Dă ce crezi pisi sorta e full option ca tn.
Jm ma lua pe mn
Jm:'kokie uite cum se face.
Ma lua, ma trântit și începu catastrofa. Ce făcea jm și kokie făcea
Era oribil
Au supt și ultima bucățică de putere pe care o aveam
Nici nu var putea trece prin minte ce se va întâmpla maine