'Jungwoo' Küçük çocuk bakışlarını arkadaşından merakla Bay Wong'a çevirdi.'O çok istediğin ağaç evi vardı ya hah işte Yukhei çok ısrar etti ve onu bizim bahçeye kurdurtturduk.Her canın sıkıldığında,üzüldüğünde sormadan gelebilir Yukhei ile vakit geçirebilirsin.'
Jungwoo ışıldayan gözlerle masadakilere göz attı.Belli ki bundan sadece kendisinin haberi yoktu.
'Hadi Yukhei,Jungwoo'nun elinden tut ve onu ağaç eve çıkar.'
İkisi de aynı yaştalardı ancak esmer olan boyca ondan kat be kat daha uzundu.Kendi ellerinden daha küçük elleri sıkıca tuttu ve koşar adımlarla onu kahvaltı masasından uzaklaştırdı.Wong ve Kim ailelerinin geleneksel pazar kahvaltılarından birisiydi.
Her iki aile de çocuklarına çok önem veriyordu.Ne isteseler onları kırmamış,üzmemiş,ağlatmamışlardı.Yukhei istediği için bahçedeki ağacın altına kurulan devasa büyük çadır,Jungwoo istediği için o ağacın üstüne yapılan kocaman ağaç evi bunlardan sadece birkaç tanesiydi.
Esmer olan heyecanından kelimenin tam anlamıyla diğerini sürükleyerek koşuyordu.Jungwoo şaşkınlığını attığında Yukhei onu merdivenlerden çıkarmış,ağaç evinin terasında soluklandırıyordu.
'Hazır mısın Jungwoo.Bunu çok seveceğine inanıyorum.Babamlar sırf biz yıldızları seyredelim diye bir teleskop,vakit geçirmemiz için bir sürüüü oyuncak ,okumayı öğrenince okumamız için bir sürü çizgi roman ve sana çalmam için piyano almışlar. Biliyor musun eğer sıkılırsak yenilerini alabileceklerini söylediler.Hadi girsene içeri ne bekliyorsun.' Jungwoo'yu sırtından ittirerek ağaç evinin içine soktu.
'Nasıl? Çok güzel değil mi? Baksana Woo bilgisayar oyunu bile var.'
Jungwoo mutluluktan bir üst kata çıkıp teleskobu oynuyordu bir aşağı inip yatağın üzerinde zıplayıp,çizgi romanlarının,oyunlarının ve piyanonun olduğu yere bakıyordu.Kesinlikle hayalindeki ağaç evden daha büyük ve daha güzeldi.
'YUKHEİ BU ÇOK GÜZEL. BURADAN HİÇ ÇIKMAK İSTEMEM Kİ BEN.'
Heyecanla koşup esmerin dudaklarına kendileri kadar saf ve küçük bir buse kondurdu.Diğeri ise anın şaşkınlığından gözlerini kocaman açmıştı.
'Jungwoo sen ne yapıyorsun.Bu yaptığın çok yanlış ve doğru değil.' Utangaçça kendisinden kısa çocuğa bakıyordu ancak diğerinin gözleri Yukhei'ye bakarken ışıl ışıldı.
'Ben sadece teşekkür etmek istemiştim.'
'Erkekler birbirinin dudağını öpmez ki.'
'Ama ben seni seviyorum Xuxi.'
'Erkekle erkek birbirini sevemez Jungwoo.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acceptance // luwoo
Fanfiction"Daha kendim bile kabullenememişken benden sana gelmemi bekleme Jungwoo." "Merak etme Yukhei saçma sapan hislerim yüzünden seni kaybetmeyi göze alabilecek cesaretim yok." •luwoo