Ablamın ''Asuuuu'' diye böğürüşüyle yerimde doğruldum.Merdivenlerden üçer beşer inip maymun edasıyla sıçrayıp ablamın yanında bittim.Bana şaşkın gözlerle bakıyordu. ''Nerdesin sen,bugün benim için ne kadar özel bilmiyor musun''diyerek dudaklarını büzüp alnını kırıştırdı. Bende büyük bir mahçuplukla ''Üzgünüm''diye mırıldandım.Çok yorgun gözüküyordu.Yaptığı bütün hazırlıklar bugün gelcek damat adayı için olmalıydı.Damat derken ciddi bir şey olduğunu düşünmeyin.Sadece ablamın çıktığı kişilerden birinin ailemle tanışma şansını yakaladığı gündü.Ağzım açlıktan uyuşmuş,dudaklarım çöldeymişim gibi kurumuştu.Dolabı açıp gördüklerim beni adeta etkisi altına aldı.Börekler,pastalar,küçük kekler(ımmm bayılırım) ve altın günlerinde olan küçük sunumlar.Tam elimi üzerlerinde gezdiriken küçük bir çığlık ve acıyla irkildim.Ablam hem uyarı çığlığıyla kulağımı delmiş hemde eliyle elimi kıpkırmızı yapmıştı.Noldu der gibi ona bakarken bana aç bir fare olduğumu söyleyip özür manasında yanağıma öpücük kondurdu.Bende Asu Yalçınsam bunu onun yanına bırakacağımı sanmam.Yanağımı ona tepki olarak şiddetle sildim.Trip dünyama dalmadan ablam bana bir bardak meyve suyu ve küçük bir tabakta sandwich uzattı.Bunlar şimdilik onu affetmeme yeter galiba.Teşekkürümü edip bir lokmada yuttuğum sandwichin tabağını tezgaha koydum.Elimde meyve suyu bardağıyla evde boş boş gezinmeye başladım.Annemle babam oturrma odasında heyacanlı bir bekleyiş içindelerdi.Ablam yeni koca adayını(öhöm öhöm iki gün takılıp bırakacağı aşkını)dalgın şekilde düşünür bir haldeydi.Ben ise pijama takımının üstünü kaybetmiş gariban gibi dolaşıyorum.Annem benim hazır olmadığımı görünce çığlığı bastı.Dediğine göre misafirler birazdan geleceklerdi.Ablam beni peşinden sürüyerek üst kata çıkardı.Bir şarkı mırıldanıp dolabını karıştırıken bende onun yatağına kuruldum.Üstüme giysi atmaya başlayınca rahatımı bozdu..En sonunda zafer kazanmış gibi dolaptan siyah baskılı mini bir etek ve sanki onun için yaratılmış bir büstiyer çıkardı.Beni bunları giymem için odada yalnız bıraktı.Kıyafetlerimi yatağın üstüne atıp üzerimi değiştirdim.Gayet güzel gözüküyordum.Ablam kapıyı tıklattığında mankenlik hayallerimden vazgeçip ona kapıyı açtım.Adeta büyülenmiş gibi bana bakıyordu.Bana böyle bakmasının en önemli doğrusu tek sebebi genellikle erkek tişörtleri tercih edip gariban gibi dolaşmamdı.Saçlarımı düzleştiriciyle düzleştirdi ve abartıya kaçmadan makyajımı yaptı.İşte şimdi manken hayallerime geri dönebilirdim.Hay aksi bu seferde zil çaldı.Ablam kocaman gülümsemeyle aşağıya inerken bende beyaz konverslerimi giydim.İşte şimdi kesinlikle hazırdım.Bakarsınız ya belki eniştemin bir kardeşi falanda vardır.