Aşağı indiğimde çoktan oturma odasına geçmiş sohbete dalmışlardı.Çocuğun ailesinden kimse yoktu.Kendine özgüveni tam bir şekilde oturmuş ablamın ona sırnaşmasından rahatsızlık duyuyormuş gibi bir yüz ifadesi takınmıştı.Odaya girdiğim an gözlerinden lazer çıkacakmış gibi beni süzdü.Ablam bakışların farketmiş olacakki ''Cenk bak buda benim küçük kardeşim''dedi.Küçüğün üstüne inanılmaz bir vurgu yaptı.Aslında ablamla aramda bir yaş olduğu için küçüğe yapılan vurgu biraz saçmaydı.Cenk dedilen öküzle selamlaştıktan sonra teklii koltuğa sindim.Daha ilkk tanışmadan neden öküz dediğimi merak edenler için açıklama : ellerimi çok feci derecede sıkmış,selam vercem derken öldürmüştü.Bakışlarımız konuşma boyunca üzerimizde kesişiyordu.Aslına bakılırsa öküz olmasının yanında kiraz rengi dudakları,rüzgarın şekil verdiği ve elmacık kemiklerinin yarattığı şölenle hiçte fena değildi.Oha ben ne diyorum.O ablamın.İlk o gördü ve onundur.Ablam kaş göz işaretleriyle beni mutfağa çağırdı.Heralde bakışlarımla sevgilisinin içine düştüğümü farrketmişti.Olamaz!! Neyseki yiyecekleri tabaklara koyup servis etmesinde benden yardım istiyordu.Ablam tabakları içeri götürürken bende mutfakta kekin dökülen kırıntılarını temizliyordum.Ensemde sıcak bir nefes hissettim.Sıcak nefesin sahibi ,fısıltıyla ''Merhaba Ufaklık ''dedi.Ben de her zamanki inatçı karakterimle cevabı yapıştırdım.''Üzgünüm abicim ama dinazor gibi soluduğun nefesini ensemden çekersen sevinirim.'' -Kusara bakma ama yakınında olduğum sürece nefesim ensende olacak(ve ardından bir piç smile) Ben şaşkın gözlerle ona bakarken ablam mutfağa geldi.Sevindirici bir şekilde pozisyonlarımız rahatsız edici değildi.Yani onun nefesi ensemden uzaktı.İçimden bir ses ondan uzak durmamı söylerken aklı fikri aşk olan kalbim ona yavşamamı ister biçimde atıyordu.Ama bu kesinlikle olacak bir şey değildi.O benim ablamın sevgilisi ve böyle kalacak yani eğer ayrılmazlarsa.Mutfakta onları yalnız bırakıp odaya geçtim.Babam ve annem çocuk yakınlarında olmasına rağmen dedikodusunu yapıyorlardı.Babam Cenk denen dinazorun ablamla olan ilişkisinden hoşnut olmadığını söyledi.Annemden de onaylayıcı bakışları alınca bana fikrimi sordu.Evimizde bir meteor vardı ve benim bundan rahatsız olmamı bekliyorlardı.Bende onaylayıcı şekilde başımı sallayınca ablamla konuşmak için Cenk'in gitmesi beklemeye başladılar.Bence de Cenk ablama layık değildi,o benim olmayı hakediyordu.Benim,benim....(İçimdeki aşk böceği kes sesini)